ورزشی

کمانداران برتر هفته سوم و چهارم لیک برتر تیروکمان معرفی شدند

در پایان هفته های سوم و چهارم لیگ برتر تیراندازی با کمان که در ریکرو و کامپوند مردان برگزار شد، بهترین کمانداران مشخص شدند.

به گزارش یومیر، در پایان هفته های سوم و چهارم لیگ برتر تیراندازی با کمان که امروز (پنجشنبه) چهارم آذر در محل تیراندازی با کمان و در بخش ریکرو و کامپوند مردان برگزار شد، نتایج تیراندازان به شرح زیر منتشر شد. .

هفته سوم ترکیب مردانه

تیم استان مرکزی 3 بر 2 مقابل آلفا، آکادمی راد 5 بر صفر ناجا، سهند تبریز 5 بر صفر نفت امیدیه را شکست داد، مرال 4 بر 1 مقابل هیئت استان قزوین، سپاهان 3 بر 2 سپاهان را شکست داد. .

در هفته چهارم کا مپوند آکادمی مردان راد با نتیجه 4 بر 1 هیئت استان مرکزی را شکست داد، استان کرمان با نتیجه 4 بر یک مقابل آلفا به برتری رسید، سهند تبریز 3 بر 2 ناجا را شکست داد، سپاهان 5 بر صفر نفت امیدیه را شکست داد، مرال 3 بر 2 مقابل آلفا پیروز شد. هیلان.

در هفته سوم ریکاردو مردان، تبریز ۴ بر ۱ آکادمی استعدادیابی سپاهان را شکست داد، ناجا ۵ بر صفر سهند تبریز را شکست داد، تیرانا ۵ بر صفر هیئت استان اردبیل را شکست داد، هیئت استان مرکزی ۴ بر ۱ پارس مغان را ۴ بر ۱ کارن آرچر را شکست داد. مقابل نفت امیدیه 5 بر صفر انجمن اوتیسم آکادمی راد ایران را شکست داد.

هفته چهارم ریکرو مردانه

ناجا ۵ بر صفر مقابل آکادمی استعدادیابی تبریز، دانشگاه آزاد اسلامی ۴ بر ۱ سپاهان را شکست داد، سهند تبریز ۴ بر یک تیرانا را برد، کارن آرچری ۴ بر ۱ هیئت استان اردبیل، آکادمی راد ۵. کشت و صنعت پارس مغان را شکست داد. با صفر و انجمن اوتیسم ایران نیز 3 بر 2 نفت امیدیه را شکست داد.

در پایان هفته های سوم و چهارم لیگ برتر تیراندازی با کمان در کامپوند محمدصالح پالیزبان از تیم آکادمی راد با 359 امتیاز، امیر کاظم پور از تیم سپاهان با 352 امتیاز و حمزه نکویی از تیم هیئت کرمان با 352 امتیاز در لیگ برتر قرار گرفتند. اول . با بالاترین امتیاز به مقام سوم رسید.

در ماده ریکرو محمدصادق کبودانی از تیم ناجا با 335 امتیاز، میلاد وزیری از تیم دانشگاه آزاد با 331 امتیاز و صادق اشرفی از تیم دانشگاه آزاد با 323 امتیاز بیشترین کمانداران ریکرو بودند.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا