استان ها

هفته چهارم مسابقات پرش با اسب در همدان برگزار شد

به گزارش خبرنگار یومیر از همدان ، به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان ، هفته چهارم مسابقات پرش با اسب در دوازدهم و سیزدهم خرداد 1400 با عنوان “جام قیام” برگزار شد. شهر همدان هنوز در شرایط کرونا ویروس زرد است و از دستورالعمل های قرنطینه پیروی می کند. رایدر اویسنا ، ایسار ، گشتاسب ، خوشه طلایی در جمع مجتمع سوارکاری اکباتان به رقابت پرداختند و نتیجه تلاش سوارکاران در هر رده توسط مسابقه دو روزه داوران اعلام شد:

تصویر WhatsApp 2021-06-07 در  20.54.02

“دسته C1 رایگان” که در جدول داوری بصورت مسافت و بدون انسداد برگزار شد ، مقام اول امیر حسین احمدی ثابت با اسب فرح دونا از باشگاه اکباتان و بدون خطا در مجموع دو دور و زمان 59.77 ثانیه و مهدی صمدی با اسب ویکتوریا از باشگاه ایسار با 4 خطا و زمان 36.77 ثانیه در جایگاه دوم قرار گرفت. فرزاد سهیل قاسمی با سینتیا از گروه طلایی ، اگرچه دور اول را بدون شکست پشت سر گذاشته بود ، اما در دور دوم و اشتباه با اخراج سایر سوارکاران و کمانداران اخراج شد. نتایج اعلام می شود.

تصویر WhatsApp 2021-06-07 در  20.54.13

“رده اسب ایرانی” نیز برگزار شد و یک دور برگزار شد و قضاوت شد و در نهایت:

مقام اول: مهرداد سهیل قاسمی با اسب طراحی از یک خوشه طلایی در چرخه بارگیری 8 خطا و زمان 08.38 ثانیه

مقام دوم: مهدی صمدی با جسیکا از باشگاه اسار در دور رفت با 8 اشتباه و زمان 66.49 ثانیه

مقام سوم: سانا شوشتری با اسب مایان از اکباتان و 4 اشتباه در دور اول

“رده O3 مالکان غیرحرفه ای” با نتیجه یک دور و یک رگبار و نتیجه تلاش سوارکاران در جدول برگزار و قضاوت شد.

مقام اول: عباس فارسی با یک اسب آفلاین در خطاهای دور 4

مقام دوم: احمد بطحایی با اسب Morvena در بار برای لغو

و مقام سوم: دکتر آرمین احمدی با اسب آتلانتا در دور اول با 12 اشتباه

و هر سه سوار از اکباتان و میزبان مسابقات مقامات برتر این دسته بودند.

در رده “سوارکار مبتدی” این هفته ، فرنود افروخته ، امین گماری و یسنا شوشتری مسیر را پیمودند بدون اینکه طبق قوانین ملی فدراسیون سوارکاری طبقه بندی شود و در هفته های اخیر به لیست سوارکاران اضافه شود.

تصویر WhatsApp 2021-06-07 در  20.54.15

بلک ، جولی ، سام کارلو ، هانتر ، آرس ، توسان ، جنسیس ، صنام و بارلوس نیز به عنوان مبتدی و E به عنوان قوانین ملی طبقه بندی شدند.

همانطور که پیش بینی شده بود ، ورزشکاران هیئت سوارکاری استان همدان پس از این مسابقات از دوشنبه 17 تا جمعه 21 خرداد در نهمین دوره اسب سواری جام سدران اسب پیشگام در باشگاه سوارکاری آزمون آزمون تهران با اندازه شرکت کنندگان از استانهای کشور به آنها علیرضا رقابت می کنند بختیاری ، فرزاد سهیل قاسمی ، امیر حسین احمدی ثابت ، مهدی صمدی و محسن حدادیان موتورسواران شرکت کننده در این رویداد ملی هستند.

دکمه بازگشت به بالا