ورزشی

آمار عجیب و غیرقابل باور رقیب استقلال و پرسپولیس

تیم فوتبال سپاهان در هفته دوازدهم رقابت های لیگ برتر در دیداری خارج از خانه مقابل پرسپولیس قرار گرفت و با وجود اینکه در زمین به نظر می رسید برتری قابل توجهی نسبت به حریف خود داشته باشد، در نهایت با یک گل مغلوب شد تا به مقام دومی خود در هاندور دست یابد. به سرخپوشان تهران.

آخرین برد سپاهان در لیگ به هفته نهم برمی گردد که در یک بازی خانگی تیم صنعت را با یک گل شکست داد. شاگردان نوید کیا پس از آن دیدار در 3 بازی متوالی مقابل استقلال، پیکان و پرسپولیس شکست خوردند تا با دریافت این 3 شکست متوالی عملاً دچار بحران شوند.

شاگردان نوید کیا پیش از این در هفته چهارم یک بار با یک گل مغلوب ذوب آهن شده بودند تا با قبول این سه شکست متوالی تعداد شکست هایشان تا پایان هفته دوازدهم به عدد 4 برسد. در دیدار مقابل گل گهر البته با نتیجه سنگین 4 بر 2 هم شکست خوردند. نتیجه این بازی به سود کمیته انضباطی به سپاهان بازگشت و اگر این اتفاق نمی افتاد امروز تعداد شکست های سپاهان در 12 مسابقه به 5 می رسید.

سپاهان تیمی که با هزینه های گزاف ستاره های زیادی را به دست آورد تا یکی از کاندیداهای قهرمانی باشد هرچند با 22 امتیاز در رده سوم جدول قرار دارد اما شرایط این تیم با 4 شکست در 12 بازی نمی تواند باشد. بسیار جالب است و این روند را ادامه دهید. آنها را از بالای جدول دورتر می کند.

سپاهان امروز 4 شکست را پذیرفته است که بیشترین شکست را در بین 8 تیم برتر جدول دارد و این آمار برای تیم مدعی قهرمانی آمار خوبی نیست.

3 شکست از 4 شکست سپاهان مقابل ذوب آهن، استقلال و پرسپولیس با نتایج مشابه یک بر صفر و یک شکست آنها مقابل پیکان با نتیجه 2 بر یک ثبت شده است. و آن هم در حالی که سپاهان در 12 بازی تنها 5 گل دریافت کرده است.

این آمار نشان می دهد شاگردان نوید کیا فقط در بازی هایی که شکست خورده اند دروازه خود را باز کرده اند یا شاید بتوان گفت در هر مسابقه ای که دروازه شان باز شده شکست خورده اند.

بیشتر بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا