ورزشی

تیم‌های راه یافته به مرحله پایانی لیگ برتر والیبال نشسته مردان مشخص شدند

به گزارش شفاف ، مرحله دوم مسابقات لیگ برتر والیبال بازنشسته مردان به افتخار سردار شهید قاسم سلیمانی که از روز چهارشنبه 15 ژانویه با حضور 7 تیم در فدراسیون جانبازان و معلولین آغاز شد ، امروز با تصمیم 4 تیم پایان می یابد رفتن به مرحله بعدی. اعلام وصول.

در روز نخست مرحله دوم مسابقات والیبال مردان ، تیم مس بابک کرمان با پیروزی 3 بر صفر پالایش نفت آبادان را شکست داد ، تیم شهرداری ورامین 3 بر صفر سپید رود رشت را شکست داد و تیم ذوب آهن اصفهان با نتیجه 3 بر صفر شهرداری ارومیه را شکست داد. برنده شد.

در روز دوم این رقابت ها تیم شهرداری گنبد با نتیجه 3 بر صفر سپید رود رشت را شکست داد ، شهرداری ورامین 3 بر صفر ذوب آهن اصفهان را شکست داد و مس بابک کرمان با نتیجه 3 بر صفر مقابل شهرداری ارومیه به برتری رسید.

همچنین در روز سوم این رقابت ها تیم سپیدرود رشت به مصاف تیم شهرداری ارومیه رفت و با نتیجه 3 بر 2 این تیم را شکست داد ، مس شهر بابک کرمان به مصاف شهرداری گنبد رفت و با نتیجه 3 بر صفر به برتری رسید ذوب آهن اصفهان با نتیجه 3 بر صفر پالایش نفت آبادان را شکست داد و تیم پالایش نفت آبادان با نتیجه 3 بر یک مقابل تیم سپیدرود رشت پیروز شد.

در روز چهارم مرحله دوم لیگ برتر والیبال نشسته مردان ، این تیم در شهرداری ورامین به مصاف مس بابک در کرمان رفت که این دیدار با برتری 3-1 شهرداری ورامین به پایان رسید.

امروز و در آخرین روز این مسابقات تیم پالایش نفت آبادان با نتیجه 3 بر 1 سپید رود رشت را شکست داد و ذوب آهن اصفهان مقابل شهرداری گنبد با نتیجه 3 بر صفر به برتری رسید.

در پایان مرحله دوم تیم های شهرداری ورامین ، مس شهربابک کرمان ، ذوب آهن اصفهان و شهرداری گنبد به مرحله نهایی راه یافتند و تیم های شهرداری ارومیه ، پالایش نفت آبادان و سپیدرود رشت به مرحله بعدی صعود نکردند.

دکمه بازگشت به بالا