عمومی

پرونده مسکن آنلاین امسال بسته می‌شود

با توجه به پایگاه اطلاع رسانی یومیر ،

“محمد اسلامی” امروز (شنبه) در جلسه شورای وزیران راه و شهرسازی گفت: “طی یک دوره مسئولیت در وزارت راه و شهرسازی ، ما پذیرفتیم که شرایط دشوار فزاینده ای در کشور وجود دارد ؛ شرایط پیشبرد اهداف کلان و سیاست ها تدوین شده و باید با روش های معمول و متداول کنار گذاشته شود تا بتوانیم به تعهدات خود عمل کنیم و وعده ها و اقداماتمان یکسان باشد.

اسلامی ادامه داد: همه ما در وزارت راه و شهرسازی به مردم ، مقام معظم رهبری و رئیس جمهور قول دادیم و قول دادیم که این تعهدات انجام شود. زیرا اگر به دلایلی این وعده ها محقق نشود ، تأثیرات منفی بسیاری خواهد داشت.

وزیر راه و شهرسازی گفت: موضوع مهم در وزارت راه و شهرسازی در شرایط فعلی کشور ، موضوع مربوط به زمین و مسکن و اعلام کرد این وزارتخانه از نظر تولید مسکن مسئولیت زیادی دارد ، خاطرنشان کرد: وزارت راه و شهرسازی متعهد شده است که مسکن آنلاین را تا پایان سال جاری به اتمام برساند ، این مهم است.

اسلامی گفت: من از آقای مهرآبادی ، پیشگام در پروژه مسکن آنلاین ، خواستم مدیر سازمان ملی زمین و مسکن شود و با همکاری معاون وزیر مسکن و ساخت ، کل روند مسکن آنلاین و برنامه ملی مسکن را ارتقا دهد. به راحتی و ذهنی.

وی با تأکید بر اینکه تکمیل مسکن آنلاین و اجرای برنامه اقدام ملی مسکن در اسرع وقت نه تنها باید مورد تأیید و مذاکره باشد بلکه باید منجر به عملیات اجرایی و تکمیل واحدها شود ، توضیح داد: که پرونده مسکن آنلاین باید تا پایان امسال به اتمام برسد ، زیرا این تعهدی است که وزارت راه و شهرسازی بر آن تأکید کرده است و نامه ای در این زمینه به مدیر ارشد ارسال شده است.

دکمه بازگشت به بالا