عمومی

۷۴۰ متقاضی مسکن ملی در مازندران آورده مالی را واریز کردند – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، سید محمد نظری پنجشنبه شب در جلسه بررسی مشکلات و نیازهای شهرستان جویبار در منطقه شهری با اعلام اینکه طرح های ساخت مسکن در شهرستان جویبار تهیه شده است ، افزود: پس از صدور پروانه ، عملیات اجرایی واحدها آغاز می شود. ی مسکن ساخته می شود و ظرف 18 ماه به متقاضیان تحویل داده می شود.

مدیر کل راه و شهرنشینی مازندران از ثبت نام 196 متقاضی طرح ملی مسکن در شهرک جویبار خبر داد و گفت: زمین این پروژه در شهرک کوهستانی .یل پیش بینی و خلاصه با منطقه خیلخواران، شهردار کوه .یل و اعضای شورای شهر زمین مورد نظر را به بنیاد مسکن می دهند.

وی با اشاره به اینکه فراخوان ثبت نام اقدام ملی مسکن از اول دی ماه آغاز می شود ، اظهار داشت: در استان مازندران 12 هزار متقاضی در این طرح ثبت نام کرده اند و تاکنون 740 متقاضی مبلغ مورد نظر را واریز کرده اند. و در تماس جدید جایگزین افراد دیگری می شود که پرداخت خود را به موقع انجام نداده اند.

نظری گفت: برنامه اقدام ملی مسکن در شهرهای ساری ، بابل و آمل 45 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و قصد داریم واحدهای مسکن متقاضیان در شهرهای آمل و بابل را تا شهریور سال آینده تحویل دهیم.

ادامه توسط شهردار .یل با اعلام اینکه محور ساری – بابلسر در یک منطقه کوهستانی شهری قرار دارد .یل وی در سال 1997 زیرساخت های آن توسط شهرداری انجام شد ، وی گفت: با توافق نامه با اداره راه و شهرسازی قرار بود این پروژه در سال 1998 آسفالت شود اما متأسفانه این اقدام هنوز به اتمام نرسیده است.

علی اصغر قاسمی و با اشاره به اینکه کلنگ محور رودخانه را به کوه گسترش می دهد .یل وی در سال 1998 زمین گیر شد ، وی افزود: اجرای عملیات اجرای این پروژه توسط شهرداریهای جویبار و کوهی .یل و راه و شهرسازی انجام شده است اما در حال حاضر مهمترین مسئله در اجرای این طرح این است كه هر سه دستگاه اجرایی این طرح را در مدت زمان مشخص اجرا كنند تا بتوانیم رضایت مردم را از گشودن این محور ببینیم

وی موضوع نوسازی شهری را اولویت نخست شهرداری کوهی قرار داد .یل اصطلاح کردو وی افزود: فاز اول این پروژه اجرایی شده و انتظار داریم راه و شهرسازی با تصویب فاز دوم این پروژه در اجرای آن به ما کمک کند.

دکمه بازگشت به بالا