عمومی

حل مشکلات حوزه آب و مسکن از اولویت‌های دولت در استان بوشهر است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، احمد محمدی زاده چهارشنبه شب در جلسه شورای اداری استان بوشهر اظهار داشت: همه باید فارغ از هر مسئولیتی تلاش کنیم تا بهترین خدمات را به مردم ارائه دهیم.

وی با تاکید بر اینکه باید به گونه ای رفتار کنیم که انتظار داشته باشیم دیگران با ما رفتار کنند، افزود: انتظار داریم از بزرگان و خدمتگزاران انقلاب، کشور، نظام اسلامی و مردم بها و تشکر شود.

استاندار بوشهر با اشاره به اینکه اقدامات کلان و خدمات گسترده ای در نظام انقلاب اسلامی انجام شده است، ادامه داد: نمی توان از همه اقدامات تشکر کرد زیرا از همه مشکلات آگاه نیستیم.

وی با بیان اینکه همه خوبی ها و بدی ها و گام های ما نزد خداوند محفوظ است، تصریح کرد: خداوند بیشترین سپاس و قدردانی را برای همه تلاشگران دارد.

محمدی زاده یکی از اولویت های اصلی استان بوشهر را پیگیری مصوبات ششمین سفر استانی رئیس جمهور و هیئت دولت به استان دانست و افزود: تدوین و پیشبرد خط مشی قانون بهار تولید مسکن از موضوعات کلیدی در این راستا است. .

وی به عقب ماندگی استان بوشهر در حوزه مسکن اشاره کرد و ادامه داد: در استان بوشهر قرار بود گام های اساسی برای توسعه مسکن برداشته شود و برنامه ها طبق برنامه اجرا شود.

استاندار بوشهر با اشاره به اینکه مسکن 60 درصد از هزینه های زندگی را به خود اختصاص می دهد، گفت: حل مشکل مسکن مردم استان بوشهر باید با استفاده از همه توان و توانمندی ها حل شود.

وی آب را یکی از مسائل و مشکلات اصلی استان بوشهر دانست و ادامه داد: قرار شد از ظرفیت دریا برای تامین آب شرب مورد نیاز مردم استان بوشهر استفاده شود.

دکمه بازگشت به بالا