فرهنگ و هنر

ثبت نام مسکن خبرنگاران و هنرمندان آغاز شد

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی درباره پیگیری های اخیر خود از دو وزارتخانه فرهنگ و ارشاد اسلامی و راه و شهرسازی در خصوص اسکان روزنامه نگاران توضیح داد.

به گزارش یومیر ، عباس مقتدایی نماینده مردم اصفهان در مجلس گفت: اخیراً در قالب هشدار به وزیران در زمینه راه ، شهرسازی ، فرهنگ و ارشاد اسلامی ، س questionsالاتی را در زمینه تامین مسکن برای روزنامه نگاران و حل اختلافات بین دو وزارتخانه ؛ در پاسخ ، وزارت راه و شهرسازی تأکید کرد که بارها اعلام کرده است که آماده است و حتی تفاهم نامه ای نیز آماده است ، اما وزارت فرهنگ هنوز اقدامات لازم را انجام نمی دهد.

وی افزود: در همین راستا نامه ای به وزیر جدید ارشاد نوشتم و از وی خواستم تا به دلیل توجه نکردن وزیر خانه سابق و در دستور کار قرار دادن مسکن روزنامه نگاران ، غرامت پرداخت کند ، زیرا طبق امضای این تفاهم نامه و گرفتن همه اقدامات ، هر ساعت نام مردم فرهنگ و هنر ظلم به این گروه عزیز است و وزارت راه باید با هماهنگی وزارت فرهنگ مراحل ثبت نام را آغاز کند ، اما متأسفانه وزیر ارشاد سابق و فعلی مطلع نبود مسکن روزنامه نگاران. بدیهی است که هیچ تصمیم جدی وجود ندارد.

نماینده اصفهان خاطرنشان کرد: زمانی که شاهد بی دقتی و بی احتیاطی وزرای ارشاد بودم ، شخصاً وارد عمل شدم و از دو مدیر یعنی معاون وزارت مسکن و معاون توسعه مدیریت در وزارت ارشاد درخواست کردم. ، برای ارائه گزارشی در این زمینه. از گزارشات مشخص بود که تمایل زیادی در وزارت راه برای کمک به روزنامه نگاران و هنرمندان وجود دارد ، در وزارت ارشاد فقط معاون توسعه وزیر بود که کار را دنبال کرد و رئیس بنیاد هنر ، معاون مطبوعات و وزیر کوشش لازم را نشان ندادند.

مقتدایی در پایان گفت: با توجه به این که نباید سهل انگاری را به تأخیر بیندازیم ، از معاون وزیر خواستم نحوه ثبت نام را امروز منتشر کند. ابلاغ شد .د. افرادی از فرهنگ و هنر با شخصیت فوری ثبت نام انجام دادن.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا