اقتصادی

تحویل ۲۰۰۰ واحد مسکن ملی پرند تا پایان مرداد

معاون وزیر راه و شهرسازی دستور داد در حدود ۲۰۰۰ واحد طرح اقدام ملی برای مسکن در شهر جدید پرند از هفته دولت افتتاح و به مالکان تحویل داده خواهد شد.

با توجه به یاهو! حبیب الله طاهرخانی., مدیر عمران شهر جدید آخرین روز از شهر جدید پرند بازدید و از نزدیک در جریان روند پیشرفت پروژه های زیربنایی و واحدهای مسکونی این شهر نگه داشته بود.

او در بازدید از پروژه طرح اقدام ملی برای مسکن شامل آفرینش دریای نور, آتیس داخلی کاخ ، صدرا نور رهدشت پیام و سابیر بین المللی سفارشات حدود 2000 واحد مسکونی این پروژه ذکر شده است قبل از این هفته افتتاح و به مالکان تحویل داده خواهد شد. توافق شد در اتاق کار, معماری و شهرسازی, پدر و مادر, سازمان های عمرانی و شرکت های مهندسی از شهر جدید ، سیستم نیاز به ثبت نام متقاضیان برای طرح اقدام ملی در این پروژه ارائه خواهد شد.

تحویل ۶۰۰ واحد, وزارت دفاع تا پایان سال

او در حال ملاقات با مدیران پروژه های ۸۸ هکتار و ۱۳۰ هکتار طرح اقدام ملی در مسکن به شهر جدید پرند و تاکید بر تحویل ۶۰۰ واحد در اولیه تفاهم نامه وزارت راه و شهرسازی و وزارت دفاع در شهر پیمانکار این پروژه خواست افزایش نیروی انسانی برای انجام این کار کمترین پایان سال جاری به انجام برسانند.

معاون وزیر راه و شهرسازی ادامه فضای سبز و ورزشی, گی, پرند بازدید و اشاره به کاستی ها و مشکلات موجود تاکید کرد که توسعه فضای ذکر شده در دستور کار سال جاری شرکت عمران شهر جدید پرند واقع با سرعت و جدیت به دنبال دارد.

او اصرار بر به کارگیری تمام امکانات برای تکمیل باقی مانده واحد مسکن او گفت: ارزیابی پیمانکار این پروژه به صورت ملی عمل است که هنوز فاقد مجری و پیمانکار خاص ضروری است. همچنین مسائل و مشکلات موجود در شهر جدید پرند در سیستم طرح اقدام ملی به صورت جدی پیگیری و رفع است.

گزارش های خبری, طرح اقدام ملی تولید و عرضه ۴۰۰ هزار واحد مسکونی ، سپتامبر ۱۳۹۸ با حضور رئیس جمهوری آغاز شد. البته در برخی از مناطق تا پایان سال ۱۳۹۷ کلید خوردن است. قالب این پروژه تا پایان سال ۱۳۹۸ عملیات استقرار حداقل ۲۱۸ هزار و ۵۲ واحد آغاز شده و بیش از نیمی از این پروژه گنجانده خواهد شد. بر اساس این اطلاعیه اسلامی وزیر راه و شهرسازی اولین واحد ملی مسکن در برخی از مناطق این کشور در ماه ژوئن یا ژوئیه سال جاری تحویل داده می شود. قبل از این زمان محمودزاده معاون وزیر راه و شهرسازی, اخبار, است که ۱۷ هزار و ۵۰۰ واحد در شهرهای کوچک و آماده واگذاری است.

پایان پیام

دکمه بازگشت به بالا