عمومی

بهره‌برداری از ۸۹ پروژه ریلی

با توجه به پایگاه اطلاع رسانی یومیر ،

این پروژه ها شامل 77 پروژه در ساخت و ساز و خدمات ایستگاه به ارزش 56 میلیارد و 500 میلیون تومان و 12 پروژه در فناوری و زیرساخت به ارزش 221 میلیارد تومان است. وزیر راه و شهرسازی در مورد این پروژه ها گفت:

مدیرعامل راه آهن جمهوری اسلامی ایران با اشاره به بهره برداری از 5 پروژه ریلی گفت: از این تعداد 24 پروژه با هدف افزایش ایمنی انجام می شود که باعث افزایش اطمینان به شبکه حمل و نقل سبز در بین مسافران می شود.

“سعید رسولی” امروز (دوشنبه) در مراسم بهره برداری از 4 پروژه ریلی در چهار استان کشور در قالب ویدئو کنفرانس به بهره برداری رسید ، افزود: 277 میلیارد تومان افتتاح شد.

وی در مورد جزئیات پروژه ها گفت: 24 پروژه با هدف ارتقا safety ایمنی و 11 پروژه زیبا سازی شبکه ریلی و کاهش آلودگی هوا انجام شده است.

این مقام مسئول ادامه داد: در بازسازی و بهسازی خطوط 12 پروژه داریم و در ساخت و تکمیل خطوط نیز چهار پروژه به ارزش 37.5 میلیارد تومان داریم.

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: سه پروژه توسعه خطوط ایستگاه به ارزش 17.5 میلیارد تومان و 77 پروژه در خدمات و ایستگاه ها به ارزش 56 میلیارد تومان از دیگر پروژه های امروز است كه پس از افتتاح دستور وزیر راه. “

رسولی افزود: امروز 20 پروژه به منظور بهبود خدمات مسافری ، تسهیل در جابجایی مسافران معلول ، مکانیزه شدن بلیط قطارهای حومه ای و تسهیل جابجایی مسافران امروز افتتاح شد.

به گفته معاون وزیر راه و شهرسازی ، 22 پروژه برای بهبود بهره وری و بهینه سازی مصرف انرژی امروز به بهره برداری رسید.

وی خاطرنشان کرد: برخی از این پروژه ها اگرچه کم است اما با تلاش فراوان انجام شده و نتایج مهمی را برای شبکه ریلی به همراه خواهد داشت.

مدیرکل راه آهن جمهوری اسلامی ایران همچنین برنامه شرکت راه آهن برای سفر ریلی پرستاران را که به عنوان هدیه برای جبران زحمات آنها در نامه ای به وزیر بهداشت ، به پرستاران تبریک گفت.

دکمه بازگشت به بالا