عمومی

بهره‌برداری از طرح‌های اقتصادی و عمرانی بروجرد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین ، محمود .مین وی دوشنبه شب در سخنرانی بزرگداشت دهه فجر اظهار داشت: پروژه های عمرانی و اقتصادی شهری بروجرد با اعتباری بالغ بر 110 میلیارد تومان سرمایه گذاری در دومین روز از دهه فجر افتتاح و به بهره برداری رسید.

وی اظهار داشت: پروژه های افتتاح شده زمینه اشتغال حدود 500 جوان در شهرک بروجرد را فراهم می کند.

معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار لرستان گفت: طبق برنامه ریزی انجام شده ثروتمند در طول تور روزانه سه پروژه به نمایندگی از پروژه های دیگر در شهرک بروجرد افتتاح و به بهره برداری رسید.

.مین اضافه شده: کارخانه تولید دوربین مدار بسته با ظرفیت تولید 300000 واحد در سال ، کارخانه شمال آلومینیوم با ظرفیت تولید 6000 تن ورق آلومینیوم در سال و فاز دوم میدان تره بار شامل 32 مغازه با اشتغال .ایی برای 150 نفر یکی از مهمترین پروژه های بروجرد دومین روز از دهه فجر است که افتتاح و به بهره برداری رسید.

وی با اشاره به لزوم حضور بخش خصوصی در بحث سرمایه گذاری یادآور شد: با مشارکت بخش خصوصی بالغ بر 50 میلیارد تومان در این پروژه ها سرمایه گذاری شده است كه این بخش برای داشتن نقشی اساسی در این زمینه ضروری است. تولید و اشتغال برای استان.

معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار لرستان خاطرنشان کرد: شهرستان بروجرد از ظرفیت و پتانسیل بالایی برای توسعه برخوردار است و برای سرمایه گذاری خوب در این شهرستان و سایر مناطق استان نیازمند مشارکت بخش خصوصی است.

.مین وی گفت: با توجه به ظرفیت استان ، ما برای مشارکت در تولید با هدف توسعه لرستان نیاز به حضور بخش خصوصی داریم و برای این منظور تلاش خواهیم کرد موانع و مشکلات سرمایه گذاران را برطرف کنیم.

وی تأکید کرد: توسعه سرمایه گذاری و تولید باعث افزایش اشتغال ، افزایش درآمد و در نتیجه افزایش سطح رفاه جمعیت می شود ، بنابراین ما باید با همکاری یکدیگر به اقتصاد استان کمک کنیم و از ظرفیت موجود برای این مهم استفاده کنیم جیری انجام دادن.

دکمه بازگشت به بالا