عمومی

جزئیات وام مسکن جوانان

با توجه به پایگاه اطلاع رسانی یومیر ،

قربان محمود شایان در خصوص جزئیات دستورالعمل افزایش سقف وام های جوانان افزود: افرادی که می خواهند حساب جوانان باز کنند می توانند از افزایش سقف تسهیلات بهره مند شوند.

وی ادامه داد: دارندگان حساب که قبلاً حساب باز کرده اند طبق قرارداد و شرایط زمان افتتاح حساب تسهیلات پرداخت می شود و این افزایش شامل آنها نمی شود.

شایان افزود: یکی از مزایای جدید این حساب افزایش سن ساختمان است. عمر این ساختمان 25 سال است که 20 سال پیش بوده است.

وی گفت: نرخ تسهیلات 9 درصد و بازپرداخت این تسهیلات 20 سال است. وی گفت: تسهیلات به دارنده حساب پرداخت می شود و والدین می توانند پس از 5 سال 250 میلیون تومان تسهیلات با نرخ 9 درصد دریافت كنند اما واحد خریداری شده باید به نام مالك نامگذاری شود حساب شود.

وی افزود: افرادی که برای دریافت سقف تسهیلات سپرده 15 ساله حساب باز می کنند ، سال اول مبلغ ودیعه به 65 هزار تومان و در پایان سال پانزدهم به 247 هزار تومان و 10 درصد خواهد بود سالانه به مبلغ واریز اضافه می شود.

مدیرعامل بانک مسکن گفت: به لطف تسهیلات پرداخت در تهران ، 400 میلیون تومان در شهرهای بزرگ (کرج ، مشهد ، تبریز ، اصفهان ، اهواز ، قم ، شیراز و کرمانشاه) 330 میلیون تومان و در سایر شهرها 290 میلیون تومان است.

شایان افزود: سقف تسهیلات در سال پنجم در تهران 210 میلیون تومان ، در شهرهای بزرگ 150 میلیون تومان و در سایر شهرها 100 میلیون تومان است و در این حالت مبالغ سپرده ماهانه نیز افزایش می یابد كه 610 هزار است. تومان در ماه اول تهران. .

دکمه بازگشت به بالا