اقتصادی

شرایط وام ۲۰۰ میلیونی مسکن روستایی

یومیر/گلستان مدیرکل بنیاد مسکن گلستان از اعطای 200 میلیون تومان تسهیلات برای مقاوم سازی و نوسازی مناطق روستایی خبر داد.

هر ساله به مناسبت بزرگداشت قربانیان زلزله خانه های روستایی مقاوم در استان گلستان به بهره برداری می رسد. در این رابطه 86100 شد. واحد مسکونی مستحکم روستایی استان گلستان امروز به صورت متمرکز در روستای نودیجه گرگان افتتاح و به بهره برداری رسید.

سید محمد حسینی مدیرکل بنیاد مسکن گلستان روز پنجشنبه 17 آذرماه در حاشیه این مراسم در گفتگو با خبرنگاران گفت: میانگین نوسازی بافت های فرسوده در استان گلستان در وضعیت مطلوبی قرار دارد و سه درصد بالاتر از آن است. میانگین کشوری.”

وی با بیان اینکه تاکنون با همت مردم بیش از 86 هزار واحد مسکونی در استان گلستان نوسازی شده است، بیش از 10 هزار واحد مسکونی در شهرستان گرگان نوسازی شده است و دولت 200 میلیون تومان تسهیلات ارزان قیمت با کارمزد ارائه کرده است. . پنج درصد با بازپرداخت 20 ساله و ضمانت زنجیره ای به مردم عرضه می شود و دولت نیز 13 درصد سود وام مسکن روستایی را پرداخت می کند.

مدیرکل بنیاد مسکن گلستان افزود: از 228 هزار واحد مسکونی روستایی در 933 روستای بالای 20 خانوار استان گلستان، 53 درصد واحدهای مسکونی روستایی نوسازی و مقاوم سازی شده است.

حسینی در ادامه از اختصاص هزار میلیارد ریال برای محرومیت زدایی در روستاهای گلستان خبر داد و خاطرنشان کرد: با حمایت ویژه دولت و نمایندگان شورای اسلامی و با هدف محرومیت زدایی، عمران و آبادانی روستاها، هزار میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است. مصوبه محرومیت زدایی مناطق روستایی استان است که در آینده نزدیک اعطا خواهد شد.

رمضانعلی سنگدوینی نماینده مردم گرگان و آق قلا در شورای اسلامی نیز گفت: نهضت ساخت و ساز مسکن در استان گلستان آغاز شده و از اراضی دولتی برای برنامه ریزی ساخت مسکن برای حل مشکل مسکن استفاده می شود. از جوانان.”

وی خاطرنشان کرد: یکی از مشکلات جوانان تامین مسکن و ایجاد اشتغال است و دولت و شورای اسلامی در تلاش هستند با اقدامات انجام شده در این زمینه، ضمن ایجاد فرصت های شغلی، امید به زندگی جوانان را در روستاها افزایش دهند. برای آنها.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا