عمومی

۵ نفر که برای داربی جمعه از همه بی‌قرارتر هستند

این جمعه ، سربازان نیز پر از شور و شوق پیروزی هستند ، اما در وسط این داستان ، 5 نفر متفاوت هستند. این 5 نفر انگیزه مضاعفی برای موفقیت در شهر آینده دارند.

به گزارش یومیر ، این روزنامه شهروند وی نوشت: «بدون شک همه کسانی که در دربی تهران حضور دارند بمب های انگیزه ای هستند. نیازی به گفتن نیست که همه در این بازی با وجود هر آنچه که سعی می کنند آن را به بهترین شکل انجام دهند نقشی دارند. زیرا دربی کوتاهترین مسیر جاودانگی در تاریخ است. یک میانبر کامل. وقتی پرسپولیسی ها بعد از یک ربع قرن هنوز در مورد بهنام طاهرزاده صحبت می کنند یا استقلالی ها هنوز بازی اسماعیل شریفات را فراموش نکرده اند ، به این معنی است که این بازی پتانسیل بالایی دارد. بنابراین ، سربازان در این جمعه نیز پر از شور و شوق پیروزی هستند ، اما در وسط این داستان ، 5 نفر متفاوت هستند. این 5 نفر انگیزه مضاعفی برای موفقیت در شهر آینده دارند.

یحیی بالاخره یک بار بردار!

یحیی گل محمدی در دربی لیگ دوازدهم ، دربی در دور برگشت در لیگ نوزدهم ، دربی در مرحله نیمه نهایی جام حذفی و دربی در مرحله اول لیگ بیستم سرمربی پرسپولیس بود. اما او در آن 4 مسابقه برنده نبوده است. هر 4 مسابقه با تساوی به پایان رسید و بازی حذفی هم طبیعتاً با پنالتی به سود استقلال به پایان رسید. بدون تعارف ، حداقل در سه دربی گذشته ، دست یحیی به هیچ وجه خالی نبود و او ابزار لازم برای پیروزی را در اختیار داشت ، اما هر بار مرتکب اشتباهاتی می شد که برای او گران تمام می شد. این ناکامی ها به تدریج این فرضیه را تقویت می کنند که “گل محمدی مردی با بازی های بزرگ نیست”. او اکنون باید در مسابقه روز جمعه پیروز شود تا هم این حرف ها و حدیث ها را لغو کند و هم در مسابقات قهرمانی از سپاهان عقب نماند. نیازی به گفتن نیست که باخت به فرهاد مجیدی برای پرسپولیسی ها بسیار بسیار تأسف آور خواهد بود.

فرهاد؛ فرار از نام فراز

شاید اگر فرهاد مجیدی می دانست که فراز کمالوند به زودی او را ترک خواهد کرد و پس از آن همه موفقیت ها به نام دستیار مستعفی نوشته می شد ، او اصلاً این انتخاب را برای نیمکت آبی ها انجام نمی داد. فضای حمایت و حتی تحلیل عمیق به گونه ای شده است که به نظر می رسد مجیدی پس از از دست دادن دستیار خود حرفی برای گفتن ندارد. شکست مقابل ذوب آهن نیز فضا را مقابل او سنگین کرد. فرهاد برای فرار از نام “فراز” باید به یک موفقیت فوری و بزرگ دست یابد و البته هیچ مسابقه ای برای این منظور بهتر از دربی تهران نیست. او می داند که پیروزی در این بازی تاجگذاری وی در استقلال را رسمیت می بخشد و او را برای مدتی در حاشیه امن قرار می دهد. مجیدی که در طول بازی ستاره دیدار پرسپولیس بود ، سال گذشته نیز به عنوان مربی در نیمه نهایی حذفی طعم پیروزی را چشید. بنابراین او به خوبی می فهمد که شکست دادن یک حریف سنتی چه لذتی دارد. در عین حال ، پیروزی احتمالی استقلال تیم را به میدان قهرمانی بازمی گرداند.

شیخ شکستن طلسم تاریخی!

اکنون همه می دانند و می پذیرند که این شیخ دیابت فصل گذشته مهاجم نیست. او امسال کار درستی انجام نداد و عملکرد مناسبی برای حقوق دلاری خود نداشت. دیابت بالاخره باید جایی سقوط این پاییز را جبران کند و این وضعیت ممکن است در دربی تهران باشد. به طرز عجیبی بازیکنان خارجی استقلال در دربی گلزنی کرده اند و تاکنون در طول تاریخ حتی یک بازیکن غیرایرانی نتوانسته برای پرسپولیس گلزنی کند. حداقل در سال های اخیر هیچ بازیکنی بیش از شیخ دیاباته لیاقت شکستن این طلسم را نداشته است. او می تواند با گلزنی در این بازی نام خود را در تاریخ استقلال جاودانه کند. علاوه بر این ، هیچ تضمینی وجود ندارد که این آخرین دربی نباشد. بنابراین زمان زیادی باقی نمانده است.

حامد لک؛ دوباره رای اعتماد بگیرید!

آغاز حضور او در پرسپولیس یک رویا بود. نقش او در فینالیست سازی پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا در فصل گذشته غیرقابل انکار است. اما در فصل جدید لیگ ، خبری از نقطه جادویی نبود و او تقریباً به همان دروازه بان ثابت سالهای گذشته بازگشت. لک در مرحله گروهی لیگ قهرمانان درخشش نداشت و همچنین در لیگ برتر به راحتی گل زد. در ماه های اکتبر و نوامبر ، زمانی که خبری از حامد در لیست اعلامیه تیم ملی نبود ، بسیاری از دراگان اسکوچیچ انتقاد می کردند ، اما اکنون هیچ کس جای خالی تیم ملی را نمی بیند. به نظر می رسد این دروازه بان باید دوباره از هواداران رای اعتماد بگیرد و البته درخشش مناسب در دربی می تواند کار را برای او انجام دهد.

آرمان رمضانی؛ اگر به شما کمک کند ، طالع بینی

این بازی از دربی اول 2 سرکش دارد. نوشتن نام محمد نادری در این لیست برای ما راحت تر بود. او هم بازیکن بهتری است و هم احتمالاً در ترکیب اصلی بازی خواهد کرد. بنابراین درخشش نادر می تواند پرسپولیس را از دست دادن این بازیکن پشیمان کند. با این حال ، داستان آرمان رمضانی بسیار مشخص تر است. البته او چنین بازیکن موثری نیست اما نکته این است که او از پرسپولیس اخراج شد و در استقلال تحویل داده نخواهد شد. اگر آرمان روز جمعه فرصت بازی پیدا کند و اگر حضورش موثر باشد ، یک اتفاق تاریخی و فراموش نشدنی زیبا خواهد بود. “این می تواند شورشی علیه کل جهان باشد.”

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا