عمومی

۵۰۰ بسته معیشتی بین خانواده‌های نیازمند اسفراین توزیع شد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

حجت الاسلام علی ابراهیمی در گفتگو با آنلاین با بیان اینکه اعضای مرکز فرهنگی هنری منتظر مدرسه علمیه حضرت ولیعصر اسفراین از ابتدای فوران کرونا در زمینه های مختلف خدماتی وارد این حوزه شدند ، اظهار داشت: توزیع بسته های زنده در بین خانواده های نیازمند کرونا بخشی از کاری بود که بیش از 500 بسته غذایی به ارزش حدود 130 میلیون تومان بر روی میز نیازمندان قرار داده شد.

مدیر مرکز فرهنگی هنری در انتظار ورود مدرسه علمیه حضرت ولیعصر (عجیباسفرای همچنین به اجرای چندین مرحله ضدعفونی بیمارستان ویروس کرونا برای درمان بیماران روانی ، مجتمع مراقبت از معلولان ذهنی و امید اسفرای به مناسبت روز جهانی معلولیت و ضد عفونی کلیه مساجد روستایی این شهر اشاره کرد. کاروان های مختلف و ارسال پول و ستایش به مناطق عشایری از دیگر اقدامات اعضای این مرکز است.

وی همچنین غسل و هولسترهای مردگان کرونا را به فعالیتهای اصلی دانشجویان جهادگر در این مرکز افزود و گفت: “در این راستا چهار دانشجوی خواهر و 12 دانشجوی برادر همکاری و خدمت کرده اند.”

ابراهیمی از احداث سه واحد مسکونی در مناطق محروم و با کمک اهالی مسجد و دانشجویان عضو انجمن خبر داد و گفت: ساخت سه واحد مسکونی از تابستان سال 98 آغاز شده است.

دکمه بازگشت به بالا