عمومی

توزیع ۳ هزار بسته حمایتی غذایی در بین نیازمندان – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

مرحله چهارم تمرین بزرگ همدردی و همدلی اداره کل امور هدیه و امور خیریه استان قم پیش از ظهر شنبه در مجتمع بزرگ امام خمینی (ره) به نام “شمیم حسینی” برای توزیع 3000 سبد کمک غذایی به نیازمندان ، از بورس تحصیلی تا امامزادگان قم با حضور تولیت آستان مقدس توسط حضرت معصومه (د) و نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

مدیرکل میراث و امور خیریه استان قم در گفتگو با خبرنگار آنلاین اظهار داشت: سازمان بورس و امور خیریه از سال گذشته برای حمایت از برنامه های غم امام حسین (ع) از برنامه شمیم ​​حسینی حمایت کرده است.در باره) سال گذشته ، شمیم ​​حسینی در قالب یک نمایشگاه و حمایت از هيئت مدیره مذهبی بود.

حجت الاسلام عباس اسکندری با اشاره به اینکه امسال به دلیل وضعیت فعلی بیماری عروق کرونا ویروس قلب در کشور هیچ برنامه ای مانند سال گذشته وجود ندارد ، افزود: قالب این طرح بود.

وی تأکید کرد که این مرحله چهارم از تهیه و توزیع بسته های معیشت از اداره کل استعدادهای درخشان و امور خیریه در چارچوب پروژه “شمیم حسینی” است. ماه رمضان مبارک تمام شد.

اسکندری با بیان اینکه سه هزار بسته معیشتی در این مرحله توزیع می شود و در مرحله پنجم سه هزار بسته معیشتی بین افراد نیازمند توزیع می شود ، گفت: هزینه کل این دو مرحله بالای 2 میلیارد تومان است.

دکمه بازگشت به بالا