عمومی

۷۲۰۰۰ پرس غذای گرم در پویش احسان غدیر در مرکزی طبخ و توزیع شد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) در استان مرکزی همزمان با عید بود غدیر وی در قالب احسان غدیر با همکاری و مشارکت گروه های جهادی و هیئت های مذهبی غذای گرم را همزمان در سراسر کشور تهیه و توزیع کرد.

در خط پویش ، مدیرکل ستاد امام خمینی (ره) استان مرکزی در گفتگو با خبرنگار آنلاین اظهار داشت: از زمان شیوع ویروس کرونا ، ستاد امام خمینی (س) با توزیع بسته های معیشتی افراد آسیب پذیر را در دستور کار قرار داده است. و به ما در استان مرکزی دیدیم ، مانند استانهای دیگر ، توزیع بسته های معیشتی در این زمینه.

مجتبی تهامی گفت: «در ایام غدیر ،« پویش احسان غدیر »توسط بنیاد احسان برای ستاد امام خمینی (اجرایی) در کشور به مدت سه روز ، از ششم تا هشتم مرداد برگزار می شود.

وی افزود: با پیروی از فرهنگ تغذیه نیازمندان در روز غدیر ، سه میلیون پرس غذا در این سه روز توسط هیئت های مذهبی تعاونی و گروه های جهادی و مردمی بین اقشار آسیب پذیر کرونا و مردم ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) توزیع می شود. در استان مرکزی. “نزدیک به 72000 غذای گرم توسط هیئت ها و گروه های جهادی بین افراد و گروه های آسیب پذیر تهیه و توزیع می شود.

مدیرکل ستاد امام خمینی (س) استان مرکزی یادآور شد: در استان مرکزی بیش از 60 هیئت و گروه های جهادی مردمی در حال همکاری با احسان غدیر هستند.

تهامی تأکید کرد: با توجه به شیوع پنجمین قله کرونا برای جلوگیری از شیوع این بیماری ، به همه تابلوها تذکر داده شده است که هنگام تهیه و توزیع غذا در اماکن بهداشتی و آشپزخانه ها از پروتکل های بهداشتی پیروی کنند و بر این امر نظارت می شود.

دکمه بازگشت به بالا