عمومی

آزادی ۲۶۰ زندانی نیازمند/ نقض حقوق در زندان مازندران گزارش نشد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

غلامرضا دهم وی در گفت وگو با خبرنگار آنلاین در حاشیه بازدید از زندان آمل اظهار داشت: از ابتدای سال جاری با همکاری ستاد دیه مازندران و همکاری خوب خیران ، 260 زندانی درگیر در جنایات ناخواسته آزاد شدند. از زندانهای استان و به مرکز خانواده برگشت.

وی افزود: برای آزادی زندانیان دارای مجازات مالی در زندان آمل ، ستاد دیه استان ، استفاده از امور خیریه به مبلغ 10 میلیارد ریال برای کمک به آزادی زندانیان و 20 میلیارد تومان در قالب تسهیلات بانکی از دفتر شهد در دفتر دیه در استان به منظور کاهش مجازات های مالی زندانیان اختصاص یافته است.

حجت الاسلام صادق اکبری رئیس دادگستری مازندران نیز اظهار داشت که نقض حقوق شهروندی در زندان آره به گفته وی ، استان گزارشی از نقض حقوق شهروندی توسط زندانیان در استان گزارش نکرده است و آن زندان ممنوع کرده است تاکنون مشکلی گزارش نشده است.

حجت الاسلام اکبری با وزن قبل از آن ریاست عمومی دادگستری استان بارها به همه اعضای ریاست عمومی اعلام کرده است که هیچ زندانی وجود ندارد ممنوع کرده است یا حافظه هیچ زندانی برای زندانیان غیرقانونی وجود ندارد و مقررات وی افزود: به دلیل برخی مشکلات ناخواسته ، حرمت همه افراد هنگام گذراندن دوران محکومیت خود در زندان نادیده گرفته می شود.

او یکی از نتایج مهم ملاقات و بازرسی از زندانیان ، آشنایی نزدیک ، صحیح و بدون واسطه است از وضعیت زندانی قاضی و دیگر مسئولان این را می دانستند.

دکمه بازگشت به بالا