اجتماعی

گلایه نماینده مجلس ازحواشی مربوط به یک انتصاب/خارج کردن جوان انقلابی از مدار خدمت پسندیده نیست

یومیر/ گلستان دبیر مجمع نمایندگان استان گلستان از انتصاب سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گلستان در فضای مجازی گلایه کرد و گفت: چرا باید به یک نیروی جوان و انقلابی تهمت بزنیم؟

رمضانعلی سنگدوینی عصر در مراسم تکریم و معارفه رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت: فعالیت در نهادهایی مانند آموزش و پرورش، دانشگاه علوم پزشکی و امثال آن نیازمند رهبری جهادی است، رئیس سابق دانشگاه علوم پزشکی گلستان در زمان عزل خود. کارهای مختلفی انجام دادند و انجام دادند و در ایام کرونا هم تلاش های خوبی از خود نشان دادند که قابل تقدیر است.

وی با بیان اینکه این پست دائمی نیست، افزود: در سایه رهبری باید تمام تلاش خود را برای خدمت به مردم انجام دهیم و در روزهای اخیر شاهد بی مهری هایی در خصوص انتصاب سرپرست جدید دانشگاه علوم پزشکی گلستان بوده ایم که درست نیست. ” در حالی که او از مردم است، همان دانشگاه و استان گلستان است و همه باید به او کمک کنند.

دبیر هیئت نمایندگان گلستان ادامه داد: چرا باید به یک نیروی جوان و انقلابی تهمت بزنیم و بخواهیم او را از خدمت خارج کنیم؟ همه ما باید به دکتر کمک کنیم. گل فیروزی در نشان دادن رهبری خوب به عنوان رئیس سابق دانشگاه علوم پزشکی گلستان. همچنین دانشگاه علوم پزشکی گلستان باید افرادی مانند گل فیروزی را تربیت کند تا بتوانند خدمات خوبی در کشور ارائه دهند.

وی به عقب ماندگی سلامت استان اشاره کرد و افزود: ما نمایندگان مجلس شورای اسلامی در گلستان آمادگی کامل برای کمک به دانشگاه علوم پزشکی را داریم، هرچند اقدامات بسیار خوبی در کشور انجام شده اما گلستان تجربه چندانی نداشته است. توسعه، مراجعات مردمی در حوزه اشتغال است که با رفع این مشکل، مشکلات اقتصادی و معیشتی نیز برطرف می شود.

باید بگویم؛ در چند روز گذشته ابهاماتی در مورد روند انتصاب و عضویت هیئت علمی سعید گل فیروزی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گلستان در فضای مجازی مطرح شده بود و حواشی زیادی به همراه داشت.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا