عمومی

مجلس جای رفتارهای هیجانی نیست

به نظر می رسد نمایندگان جدید تحت فشار بسیاری از مردم قرار دارند بزرگترین مشکل امروز اقتصاد است. با آغاز به کار پارلمان جدید ، شاهد شوک شدید ارزی و آشفتگی در بازار طلا بودیم که همین امر قیمت های بالایی را نیز به جامعه وارد کرد. البته اعضای مجلس یازدهم در سخنان یا مصاحبه های خود و حتی با برخی رفتارهای احساسی به این موضوع پاسخ دادند.

در شرایط فعلی ، تمایل مجلس برای حل مشکلات اقتصادی باید با طرحی همراه باشد زیرا بدون برنامه نمی توان مشکلات را حل کرد. متأسفانه نمایندگان بعضی اوقات رفتارهای عاطفی نشان می دهند ، به عنوان مثال در هفته های اول کارشان برای درخواست رئیس جمهور می روند ، اما بعد از مدتی این رفتار افراطی گرایانه فروکش می کند و امیدوارم معاونان با دولت همراهی کنند.

بنده امروز اگر من در مجلس یازدهم حضور داشتم ، مسائل مربوط به اقتصاد و همچنین بهبود فضای کسب و کار را دنبال می کردم. در کنار این ، من به طور جدی شیوع بیماری عروق بیماری کرونا قلب را دنبال کردم که باعث کشته شدن بسیاری از افراد می شود.

متأسفانه ، کورونا کسانی را که روزی پایه و اساس توسعه کشورشان را پایه گذاری کردند ، می کشد. این افراد سالها بیمه بازنشستگی خود را مدیون دولت ها بودند و امروز می بینیم که آنها به راحتی دفن می شوند.

* سیاستمدار و عضو سابق مجلس شورای اسلامی

27219

دکمه بازگشت به بالا