ورزشی

کویر به رنگ آبی/ استقلال فاتح سوپرجام شد

استقلال تهران یک- نساجی صفر مازندران

کویر آبی است/ استقلال فاتح قهرمان سوپرجام شد

تیم فوتبال استقلال تهران قهرمان سوپرجام شد.

به گزارش خبرگزاری یومیر؛ دیدار تیم‌های فوتبال استقلال تهران و نساجی مازندران در ورزشگاه شهید باهنر کرمان. ساعت 16:00 امروز و بازی خود را در سوپرجام انجام دادند. در این رقابت ها تیم استقلال با تک گل ارسلان مطهری به پیروزی رسید تا شاگردان ریکاردو ساپینتو در صحرای فاتح قهرمان سوپرجام شوند.

در دقیقه 5 ضربه مهدی قیدی از بالای دروازه نساجی به بیرون رفت. در دقیقه 8 ارسال جعفر سلمانی و ضربه سر ارسلان مطهری به فاصله کمی از دروازه علیرضا حقیقی به بیرون رفت. در دقیقه 14 مطهری با نفوذ به محوطه جریمه به قائدی پاس داد و ضربه این بازیکن با واکنش واقعی همراه شد. در دقیقه 26 ضربه مهدی قیدی در پشت محوطه جریمه با واکنشی واقعی به کرنر رفت. در دقیقه 36 ضربه جعفر سلمانی در جریان رفت و برگشت در محوطه جریمه از بالای دروازه نساجی به بیرون رفت. در دقیقه 40 کریم اسلامی مهاجم نساجی با حسینی تک به تک شد و ضربه این بازیکن توسط دروازه بان استقلال مهار شد. این دیدار در پایان نیمه اول با تساوی به پایان رسید.

نیمه دوم برای استقلال با روال هجومی و با انگیزه آغاز شد و شاگردان ساپینتو به دنبال باز کردن دروازه نساجی بودند که خیلی سریع اتفاق افتاد و در دقیقه 51 امیرارسلان مطهری با ضربه سر کرنر را به سمت دروازه نساجی فرستاد. آبی ها برگشتند استقلال که با انگیزه بالایی به این دیدار آمده بود می توانست در دقیقه 72 به گل برسد. اعلام یک ضربه ایستگاهی به سود استقلال در دقیقه 72 با شوت دیدنی محبی همراه شد اما حقیقی موفق به دفع توپ نشد و سپس توپ در موقعیت آفساید در اختیار مطهری قرار گرفت تا این فرصت از دست رفت.

در دقیقه 80 با اعتراض بازیکنان و کادر فنی به حضور و رفتار تماشاگرانی که به صورت غیرقانونی در سکوها نشسته بودند، بازی برای دقایقی متوقف شد و پس از صحبت های داور و داوران برگزاری مسابقه ادامه یافت. . پس از این اتفاق بازی ادامه پیدا کرد اما دو تیم نتوانستند دروازه های یکدیگر را تهدید کنند تا استقلال با همین هدف جام قهرمانی را بالای سر برد و برای اولین بار به این هدف دست یافت.

انتهای پیام





آیا این خبر مفید بود؟

بر اساس نتیجه 1 رای دادن به و 0 رای مخالف

دکمه بازگشت به بالا