عمومی

صعود آبی‌ها به رده دوم جدول

در یکی از دیدارهای حساس و تکرار شونده در لیگ برتر که 3 امتیاز برای هر دو تیم مهم بود ، پارس جنوبی جم و استقلال تهران مقابل یکدیگر مقابل پیام حیدری به مصاف یکدیگر رفتند.

بر اثر اشتباه مدافع چپ در دقیقهی 44 بازی ، Mahmoud Shafiei فرصت پیدا میکنه که به محوطه جریمه نفوذ کنه ، اما دروازهبان تیم میزبان دروازهبان رو غافلگیر میکنه.

استقلال نیمه دوم را با موقعیت یک بر صفر آغاز کرد ، اما ارسلان مطهری از این وضعیت قدردانی نکرد و دو دقیقه بعد سوزی مجبور شد استقلال را با شرایط سخت مجازات کند ، اما ضربه سر علی عبدالله زاده راهی برای رسیدن به گل پیدا نکرد. به راحتی بکش

بر اثر اشتباه مدافع چپ در دقیقهی 58 بازی ، Farshid Ismaili فرصت پیدا میکنه که به محوطه جریمه نفوذ کنه ، اما دروازهبان تیم میزبان دروازهبان رو غافلگیر میکنه. واکنشی دیدنی

در دقیقه 62 استقلال در نهایت گل دوم را به ثمر رساند. در پاس تماشایی مطهری ، دیابات با فروزان یک بر صفر بود که اولین ضربه از مهاجم استقلال ، دروازه بان پارس جنوبی را نجات داد اما توپ دوباره به دیابت رسید و این بار پس از ترک فروزان دروازه را باز کرد. برای بار دوم به جیمی Yellows.

در دقیقه 66 ، رضا خالقی فر توپ ارسال شده توسط محمد نوری را با یک ضربه سر دروازه استقلال ارسال کرد که اوت با کوچکترین اختلاف ممکن به اوت رفت تا پارس جنوبی را با دست خالی ترک کند.

بر اثر اشتباه مدافع چپ در دقیقهی 80 بازی ، سید حسین حسین حسینی فرصت پیدا میکنه که به محوطه جریمه نفوذ کنه ، اما یک ضربهی چیپ زیبا و زیبا برای تیم میزبان رقم میزنه.

دو دقیقه بعد ، رضا خالقی فر با حسینی یک بر صفر بود اما ضربه چیپ مهاجم مازندران با نوک انگشتان دروازه بان استقلال به کرنر رفت ، بنابراین موقعیت های میزبان یکی پس از دیگری در همان دقیقه ها از دست رفت.

عملکرد خوب این دو تیم باعث شد تا لحظه ای دروازه ها دچار اضطراب نشوند و یک دقیقه بعد از موقعیت پارس جنوبی ، این استقلال بود که از این فرصت استفاده کرد که مطابقری را در یک شوت عمودی یک به یک شکست دهد. چند ثانیه بعد قائدی در موقعیت تک به تک توپ را روی بدن فوروزان زد و در عوض شوت مطهری این بار به تیرک دروازه برخورد کرد و راهی به سمت دروازه پیدا نکرد.

محسن فروزان دقیقه 90 + 2 ، در موقعیت یک بر یک ، این بار مهدی قائدی را شکست داد تا با وجود دریافت دو گل ، بهترین چهره برای تیمش و حتی زمین باشد.

در دقایق پایانی ، دو تیم برای حفظ نتیجه از موقعیت های نیمی و نیمه خود استفاده نکردند و استقلال بعد از دو شکست قبلی در جام جم ، حرکات پارس جنوبی را شکست و با این پیروزی به رده دوم جدول رسید.

دکمه بازگشت به بالا