ورزشی

صدرنشینی ۵۰ روزه پرسپولیس با اولین گل شیخ

به گزارش خبرگزاری یومیر؛ در ادامه هفته یازدهم لیگ برتر باشگاه های کشور که از امروز (پنجشنبه) آغاز شده است، تیم پرسپولیس از ساعت 17:00 در ورزشگاه آزادی به مصاف مس کرمان رفت و این دیدار با گل شیخ دیاباته به سود پرسپولیس به پایان رسید.

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلیگنجی، گئورگی گلسیانی، وحید امیری، دانیال اسماعیلی فر، کمال سهدنیا، میلاد سرلک، مهدی ترابی، سعید صادقی، سروش رفیعی و یورگن لوکادیا.

ترکیب مس کرمان: حسین شهریاری، حسن مرادی فر، امیرحسین عسگری، میلاد خدایی، جلال عبدی، محمد ستاری، علی طهرمی، عارف رستمی، سامان تورانیان، احمد نصیری و امین کاظمیان.

قضاوت کردن: عباس راکی

دقیقه 11: سعید صادقی در موقعیت تک به تک با دروازه بان مس قرار گرفت و ضربه چیپ این بازیکن از روی خط دروازه توسط مدافع مس به کرنر فرستاد.

دقیقه 13: یورگن لوکادیا در سمت چپ دروازه مس صاحب موقعیت شد و ضربه او از زاویه بسته را حسین شهریاری مهار کرد.

دقیقه 35: علی طهرمی از مس کرمان با کارت زرد داور کارت زرد جریمه شد.

دقیقه 41: پاس رو به عقب مهدی ترابی در نزدیکی نقطه پنالتی به سروش رفیعی رسید و این بازیکن در حالی که خطایی نداشت، توپ به خوبی روی پایش ننشست و با اختلاف زیادی به بیرون رفت.

دقیقه 48: مهدی ترابی از سمت چپ فرار کرد و شیخ را در موقعیت تک به تک قرار داد اما کمک داور ترابی را آفساید کرد.

دقیقه 51: دیابه در محوطه جریمه زمین خورد اما داور پنالتی را باور نکرد.

دقیقه 60: پاس عالی لوکادیا دیاباته را در موقعیت خوبی قرار داد اما پس از بررسی سینه شیخ، توپ از او دور شد و شهریاری توپ را جمع کرد.

دقیقه 67: ارسال عالی دانیال اسماعیلی توپ را به دیاباته رساند اما ضربه سر این مهاجم قدرت لازم را نداشت. همچنین مس روی شیخ مدافع در این صحنه آسیب دید اما داور خطا را باور نکرد.

دقیقه 73: سروش رفیعی از سمت راست از مرکز روی توری شیخ دیاباته ارسال کرد و مهاجم بلندقامت سرخ ها با پای چپ اولین گل خود را با پیراهن پرسپولیس به ثمر رساند.

258 258

دکمه بازگشت به بالا