ورزشی

ثبت سومین پیروزی متوالی برای شاگردان گل‌محمدی/ سیدجلال، پرسپولیس را به صدر نزدیک‌تر کرد

به گزارش یومیر؛ دو تیم فوتبال پرسپولیس تهران و مس رفسنجان در آخرین دیدار هفته نهم لیگ برتر در. ساعت 17:00 امروز در ورزشگاه آزادی و شاگردان یحیی گل محمدی با یک گل 24 امتیازی شدند و به مقام سوم صعود کردند.

در دقیقهی 6 تیم Mes ‘بعد از یک حمله از جناح راست ، که بر اثر اشتباه مدافع صورت میگیره ، 0 – 2 میشه. در دقیقه 7 ، Nemati Alisha یک ضربه آزاد روی محوطه جریمهی حریف میفرسته. در دقیقه 24 شوت عقیل کعبی از بالای دروازه پرسپولیس به اوت رفت. در دقیقه 34 بازیکنان عالیشی فرصتی خارق العاده برای پاسخ دادن به دست آوردن اما ضربه او به بیرون دروازه وارد دروازه شد. تکل دو پای Siamak Nemati روی پای بازیکن صاحب توپ ، باعث میشه که بلافاصله یک کارت زرد از داور دریافت کنه. بر اثر اشتباه مدافع چپ در دقیقهی 39 بازی ، Mesish فرصت پیدا میکنه که از محوطه جریمه نفوذ کنه. در دقیقه 45 بازی ، احسان پهلوان از FC دقیقاً بیرون از محوطه جریمه سقوط کرد. نیمه اول با تساوی به پایان رسید.

45

در نیمه دوم و در دقیقه 51 سید جلال حسینی برای دومین هفته متوالی با ضربه سر گلزنی کرد. ارسال دقیق عالیشاه از گوشه سمت راست محوطه جریمه با ضربه بالاتر از دفاع مس به حسینی تبدیل شد. بازیکنان Rafsanjan بعد از این گل دیگه میلی به گلزنی ندارند و ترجیح میدن بیشتر به کارهای دفاعی بپردازند. در دقیقه 67 بازی ، یک بازی خارق العاده از سمت چپ در جناح چپ باعث شد تا Saeed Aghaei از تیم Amiri تونس نفوذ کنه و یک گل دیگه برای تیم مهمان بدست بیاره.

در دقیقه 77 بازی ، محمدحسین کریم زاده ، بازیکن مس ، با دریافت کارت زرد دیگر از حمید حاج ملک ، از بازی اخراج شد که مشکل را برای Mes دشوارتر کرد. وقتی مس 10 ساله بود ، فشار پرسپولیس دوباره افزایش یافت و نعمتی در داخل محوطه جریمه حریف موقعیتی به دست آورد ، جایی که ضربه او به مرد مس تحویل شد. در دقیقه 90 پرسپولیس موقعیت بسیار خطرناکی داشت که آن را از دست داد و سپس تیم مس صاحب موقعیت شد اما رادو آن را کنترل کرد و در نهایت بازی را با همان گل به سود شاگردان یحیی گل محمدی ، برای سومین بار به پایان برد. در یک پیروزی پیاپی پرسپولیس و لیگ برتر. پرسپولیس با 24 امتیاز به مقام سوم صعود کرد و مس پس از 5 بازی باخت و با 19 امتیاز باقی ماند.

قضاوت: حمید حاج ملک

قضات: مهدی الوندی ، عسگر محمدی

کارت زرد: مهرداد رضایی ، محمد حسین کریم زاده ، عقیل کعبی (مس رفسنجان)

کارت قرمز: محمد حسین کریم زاده (77 دقیقه) از مس رفسنجان

گل: سید جلال حسینی (51 دقیقه) تا پرسپولیس

ترکیب تیم پرسپولیس: بوژیدار رادوشویچ ، سید جلال حسینی ، کمال کامیابی نیا ، مهدی شیری ، سعید آقایی ، میلاد سرلک ، احمد نوراللهی ، سیامک نعمتی (3 + 90- مهدی عبدی) ، وحید امیری ، احسان پهلوان و امید عالیشدم (87- مهداد)

سرمربی: یحیی گل محمدی

ترکیب تیم مس رفسنجان: داوود نوشی صوفیانی ، عقیل کعبی ، مسیح زاهدی ، هومن ربیع زاده (61 دقیقه – امید خالدی) ، محسن طرهانی ، میثم نقی زاده (60 دقیقه – محمد حسین کریم زاده) ، محسن آذرباد ، قائم اسلامی خواه (83 دقیقه) – علیرک نگاه

سرمربی: محمد ربیعی

دکمه بازگشت به بالا