عمومی

کمربندی دورود در آستانه ۹ سالگی – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

خبرگزاری بیشتر – Provinsgruppen: پروژه کمربند سلام این پروژه که در سال 93 راه اندازی شد و قرار بود طی سه سال تکمیل شود، پس از گذشت حدود 9 سال هنوز نیمه تمام مانده است.

پروژه راهسازی 9 ساله

باند شهر را کامل کنید سلام به عنوان یکی از خواسته های اصلی مردم شهرستان سلام طرحی ملی است که باید با مشارکت شرکت توسعه راه ها در وزارت راه و شهرسازی اجرا شود.

این طرح در سفر رئیس جمهور و دولت به لرستان مورد توجه قرار گرفت که رئیس جمهور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی را موظف به پیگیری مشکلات و معضلات این شهرستان کرد. سلام حجت الله عبدالملکی یکی از برنامه های خود را برای بازدید از این پروژه در حوزه راه شهری انجام داد.

کمربند دورود در آستانه 9 سالگی

در شورای اداری لرستان به ریاست رئیس جمهور، وزیر کار در گزارش بازدید خود از کمربند سلام به عنوان یکی از پروژه های نیمه تمام این شهرستان در زمره مصوبات و پروژه های مسافرتی ذکر شده است.

این پروژه 9 ساله اخراج دو پیمانکار را در کارنامه خود به دلیل عدم اجرا و تکمیل دارد و هنوز معلوم نیست اکنون که جزو پروژه ها و مصوبات سفر رئیس جمهور است افتتاح می شود یا خیر. هنوز جزو وعده های مسئولان است.

وعده شش ماهه افتتاح طیف وسیعی از پروژه ها!

نماینده مردم حسین گودرزی سلام و آره در مجلس شورای اسلامی در آخرین تبصره پروژه کمربندی سلام با آنلاین گفت: اهل شهر سلام نگرانی هایی در مورد تاخیر طولانی مدت این پروژه وجود دارد که باید برطرف شود.

وزیر کار از پروژه های دورود بازدید کرد

وی با اشاره به پیگیری برای تامین اعتبار این پروژه گفت: اعتباراتی از محل اعتبارات ملی به این پروژه داده شده است.

نماینده مردم سلام و آره وی در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در سفر رئیس جمهور نیز اعتباری به این پروژه داده شد، ادامه داد: همچنین از منابع بانکی به پروژه کمربندی. سلام اعتبارات داده می شود.

گودرزی در ادامه بیان کرد: دو پیمانکار قبلی این پروژه برکنار شده اند و و یک پیمانکار جدید در حال کار بر روی پروژه است.

کمربند دورود در آستانه 9 سالگی

وی با تاکید بر اینکه پیمانکار جدید در حال تجهیز کارگاه است، ادامه داد: این پیمانکار قول داده است که به موازات این پروژه و در قسمت های مختلف کار کند.

نماینده مردم سلام و آره وی در مجلس شورای اسلامی گفت: پیمانکار قول داده است تا شش ماه آینده تور این کمربندی به بهره برداری برسد.

بر اساس این گزارش، گروه موسیقی شهرستان سلام جوگو سهامداران – سلام محور شهر است سلام آغاز شده و تا منطقه در استان اصفهان یعنی مالکان شهر ادامه دارد.

دکمه بازگشت به بالا