عمومی

اختصاص ۳۰ میلیارد برای توسعه زیرساخت‌های منطقه ویژه اقتصادی ازنا – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

حسین گودرزی در مصاحبه ای گفتن با خبرنگار آنلاین در گفتگو با اشاره به منطقه ویژه اقتصادی در باره وی بیان کرد: این منطقه ویژه اقتصادی بزرگترین فرصت توسعه و سرمایه گذاری در شهرستان است در باره است.

وی گفت: این منطقه ویژه اقتصادی مزیت اصلی شهرستان است در باره و حتی استان لرستان.

نماینده مردم سلام و در باره شورای اسلامی شهر می‌گوید با اقدامات انجام شده طی سال گذشته، منطقه ویژه اقتصادی منطقه ویژه اقتصادی است در باره به حدود 500 هکتار رسید، افزود: دیوارکشی اطراف این منطقه ویژه اقتصادی نیز انجام شده است.

گدرزی با تاکید بر ایجاد زیرساخت های لازم در این منطقه ویژه اقتصادی خاطرنشان کرد: در این راستا از سوی معاون وزیر سکوت همچنین از رئیس سازمان صنایع کوچک دعوت کردیم تا از این منطقه ویژه اقتصادی بازدید کنند.

وی تصریح کرد: درخواست 30 میلیارد تومان برای ایجاد و توسعه زیرساخت ها در منطقه ویژه اقتصادی در باره زمانی که این مورد توافق شد.

نماینده مردم سلام و در باره وی در شورای اسلامی گفت: امسال این اعتبار برای تامین زیرساخت های منطقه ویژه اقتصادی است در باره تعلق خواهد گرفت.

گدرزی با بیان اینکه انتظار داریم با اعطای این اعتبار سرعت کار در این منطقه ویژه اقتصادی افزایش یابد گفت: امیدواریم با این اقدامات بتوانیم سرمایه گذاران را در شهرستان جذب کنیم. در باره باید با توجه به قابلیت ها و مزایای انحصاری آن تحویل داده شود.

دکمه بازگشت به بالا