عمومی

کشور به دولتی مقتدر با پشتوانه رأی بالای مردمی نیاز دارد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، محسن منصوری دوشنبه شب در مراسم تحلیف حسن شوندی به عنوان رهبر مبارزات انتخاباتی سید ابراهیم رئیسی در استان البرز اظهار داشت: ما طی هشت سال گذشته تجربه تلخی در اداره کشور داشته ایم و برخی از آنها کارشناسان ارشد اداری بودند. “اما چون آنها رگه هایی از انحراف داشتند و از خط ولایتی دور شدند ، نمی توانستند کشور را به درستی اداره کنند.

وی با اعلام اینکه رهبر کشور دارای تخته سنگ است ، تصریح کرد: شخصی که در سفره کشور نشسته است باید بتواند گروهی از بزرگان را برای هدایت کشور در اطراف خود جمع کند و رهبر به دلیل لباس و لباس خود این توانایی را دارد. گسترده

رئیس امور استان های ستاد مرکزی ، سید ابراهیم رئیسی گفت: رئیسی قصد کاندیداتوری نداشت اما میزان مطالبات مردمی وی را مجبور به کاندیداتوری کرد.

اولین ماموریت ما افزایش مشارکت است

وی گفت: “ما فقط به پیروزی نمی اندیشیم ، ما به یك دولت قدرتمند با حمایت از همه پرسی بالا نیاز داریم. اخبار مربوط به مشاركت نگران كننده است ، بنابراین اولین مأموریت ما افزایش مشاركت است.”

منصوری که گفت این سیستم به سطح بالایی از حمایت مردمی احتیاج دارد ، گفت: “ما می خواهیم رئیس جمهور با حداقل 25 میلیون رأی در سطح رهبری کشور باشد ، زیرا در غیر این صورت ، با مشارکت کم ، این رهبری خواهد بود کشور سخت است. “

وی با بیان اینکه رهبر عالی انتخاب گزینه مورد نظر را اولویت دوم قرار داده و مشارکت بالا را اولویت اول دانست ، افزود: با این توصیفات وظیفه ما نیز حکم می کند که تمام تلاش خود را معطوف مشارکت بالا کنیم و در مرحله بعدی اجازه دهید ما به سمت انتخاب گزینه مورد نظر و در سطح انقلاب حرکت کنیم.

سید ابراهیم رئیسی ، رئیس امور استان های ستاد مرکزی ، با بیان اینکه استان البرز به عنوان یک ایران کوچک نقش مهمی در انتخابات دارد ، افزود: وجود قومیت ها و فرهنگ های مختلف اگرچه استان را افزایش می دهد ظرفیت ، همچنین کار را دشوار کرده است.

وی خاطرنشان کرد: ما جلسات مختلفی با بزرگان در البرز داشتیم و هر سلیقه ای را در نظر گرفتیم و سرانجام به عنوان یک شخصیت فرهنگی و دانشگاهی به برادر شندی رسیدیم تا مسئولیت ستاد انتخاباتی سیدابراهیم رئیسی در استان البرز را بر عهده بگیریم.

منصوری با اشاره به مشکلات اقتصادی که گریبانگیر جامعه است خاطرنشان کرد: بسیاری از مشکلات از جمله تورم ، نقدینگی زیاد ، حاشیه نشینی و هر چیز دیگری تنها با یک دولت مردمی و قدرتمند قابل حل است.

دکمه بازگشت به بالا