عمومی

میدان پگاه در ورودی شهر گلپایگان نیاز به آزاد سازی دارد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، مسعود اسکندری قبل از جلسه شورای اسلامی شهر گلپایگان قبل از ظهر پنجشنبه اظهار داشت: مشکل اصلی در شهرستان گلپایگان بحث درمورد کمیسیون ها است در صورتی که اعضای این کمیسیون دارای پنج ماده در برنامه ها و شوراهای شهرداری برای گلپایگان ، گوگد و گلشهر و … باشند. شوراها آنها کمک می کنند به جای مقاومت.

وی خاطرنشان کرد: در گلپایگان با همکاری برخی از مسئولان دولتی و پیچ و خم های اداری سرمایه گذاران ، در صورت از بین رفتن فعالیت های اقتصادی و گردشگری در صورت عدم استقبال از سرمایه گذار ، سرمایه گذاران ناامید می شوند.

رئیس شورای اسلامی گلپایگان گفت: گلپایگان با دو سد مهم خود یک شهر توریستی محسوب می شود و در سالهای آینده پیشرفت بهتری خواهد داشت و ما می خواهیم تیمی تشکیل شود که از سرمایه گذاران دفاع کند.

میدان پگاه باید در ورودی شهرک گلپایگان آزاد شود

وی اظهار داشت: “میدان پگاه در ورودی شهرک گلپایگان واقع شده است ، اما جاده اطراف این میدان به دلیل کمبودها و پیچیدگی های موجود باعث ایجاد سردرگمی در بین رانندگان در شب و همچنین وقوع تلفات شده است.”

اسکندری گفت: محور گلپایگان – خوانسار (جدا از قسمتی که کوه وان در آن قرار دارد) دارای دو خط است اما جاده نیاز به نورپردازی دارد که در صورت تأمین بودجه این اتفاق خواهد افتاد.

وی تأکید کرد: ایجاد داروخانه برای تحویل دارو به بیماران خاص یکی از مطالبات مردم گلپایگان و خوانسار است.

شهرک گلپایگان در مسیر توسعه قرار دارد

حسین زاهدی ، رئیس شورای اسلامی شهر گلپایگان ، اظهار داشت: شهرداری یک سازمان عمومی غیردولتی است که با کسب درآمد درآمد کسب می کند و با وجود برخی از شهروندان اقتصادی ، قادر به ساختن نیست و هست. دریافت عوارض دشوار شده است. “

وی با بیان اینکه شهر گلپایگان در مسیر توسعه قرار دارد ، اظهار داشت: شورای اسلامی گلپایگان با همکاری شهردار برنامه 20 ساله کوتاه مدت و بلند مدت 20 ساله را برای توسعه شهر تعریف کرده است که باعث رونق شهر می شود.

آماده سازی 40 پروژه برای جذب سرمایه گذار

رئیس شورای اسلامی گلپایگان از آماده سازی 40 پروژه برای جذب سرمایه گذار خبر داد و گفت: مشارکت مردم در اجرای پروژه های شهری دارای اهمیت است و در این زمینه تیمی از مشاوران شهرداری تشکیل داده ایم.

وی افزود: برخی از مسئولان با عدم همکاری با سرمایه گذار همکاری می کنند. ما زمین های کشاورزی را به مسکن تبدیل می کنیم.

دکمه بازگشت به بالا