حوادث

کشف ۸۸۱ میلیارد کالای احتکاری

رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا از اجرای فاز سوم برنامه سراسری تشدید مبارزه با انبار کالا و دستگیری 138 انحصار و کشف 881 میلیارد ریال کالای ذخیره سازی در سراسر کشور خبر داد.

به گزارش یومیر ، سردار محمدرضا مقیمی در تشریح جزئیات این خبر گفت: در شرایط خاص جامعه که سود و دلالان شرایط عرضه و تقاضا در بازار را مختل می کنند و با افزایش قیمت ها و ایجاد مشکل برای دسترسی مردم به کالاهای اساسی و کالاهای عمومی ، مردم زندگی می کنند . پلیس امنیت اقتصادی مرحله سوم برنامه سراسری را برای تشدید مبارزه با ذخیره سازی کالاهای اساسی به مدت 72 ساعت در نیمه اول نوامبر 1999 در سراسر کشور برای مقابله و مبارزه با گرانی ها و نگهداری کالاهای اساسی مورد نیاز جامعه اجرا کرد.

وی افزود: کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی با تحقیقات و تحقیقات قبلی اسناد مبدا و مقصد کالا را بررسی و مراکز توزیع و توزیع و نگهداری کالاهای اساسی و کالاهای عمومی را شناسایی و پس از هماهنگی قانونی از این مراکز بازدید کردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا اظهار داشت: در بازدید از انبارها و انبارهای کالاهای اساسی و کالاهای عمومی ، انبارهای متخلف شناسایی و 6536 تن کالای اساسی و کالاهای عمومی از جمله آرد ، برنج ، لوبیا ، روغن خوراکی و … شناسایی شد. یک میلیون و 356 ماده مخدر و قطعات مختلف خودرو ، سهام مذکور کشف و پلمب شد.

سردار مقیمی با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش کالاهای مکشوفه را بیش از 881 میلیارد ریال تخمین زده اند ، گفت: در این راستا 138 متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مقامات قضایی شدند.

به گزارش پایگاه خبری پلیس ، رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا از هموطنان خود و دستورات مختلف خواست تا در صورت گزارش فعالیت اقتصادی غیرقانونی به مرکز فوریت های پلیسی 110 ، امنیت و ثبات اقتصادی و یک اقتصاد پویا را تحقق بخشند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا