حوادث

دستگیری ۲۰ نفر از مدعیان فروش سوالات کنکور سراسری ۱۴۰۰

رئیس پلیس تولید و تبادل اطلاعات ناجا از دستگیری بیش از 20 نفری که 1400 سوال کنکور سراسری را در فضای مجازی فروخته اند خبر داد.

به گزارش یومیر سردار وحید مجید ، رئیس پلیس تولید و تبادل اطلاعات ناجا ، در تشریح این خبر گفت: در نظارت های پیش سایبری فضای مجازی در بیش از 100 کارگروه استانی و شهری طی روزهای منتهی به کنکور سراسری 1400 ، تعداد زیادی تعداد صفحات و سایتها آنها در این زمینه درگیر فعالیتهای جنایی شدند ، شناسایی شدند.

وی در ادامه با اعلام شناسایی و دستگیری بیش از 20 مجرم در کشور که با تبلیغات دروغین ادعا می کردند کنکور سراسری را در سال 1400 قبل از برگزاری آن می فروشند ، گفت: برخورد قانونی با تعدادی دیگر از مجرمان این حوزه انتخابیه در حال انجام است.

رئیس پلیس فتا ناجا افزود: در تحقیقات فنی و تحقیقات از مجرمان دستگیر شده مشخص شد که تعدادی از داوطلبان کنکور مبالغ زیادی را به عنوان ودیعه به این کلاهبرداران پرداخت می کنند که ضمن جلوگیری از مجرمان مالی این مجرمان ، اقدامات نهایی را برای وجوه به کلاهبرداری برگشت داده شده است.

وی گفت: با توجه به اخطارهای فراوان این پلیس و سایر مقامات سازمان سنجش ، متأسفانه بازهم شاهد فریب تعدادی از متقاضیان بودیم ، اما با تجزیه و تحلیل دادرسی ها در سال 1400 نسبت به دوره های گذشته ، شکایت های حقوقی در این زمینه مطرح شد منطقه. نسبتاً خوب سقوط کرد. “

براساس پایگاه پلیس FATA ، این مقام مسوول با اشاره به اینکه تمام س questionsالات مربوط به کنکور قرنطینه و آنلاین و موم می شوند تا آخرین ساعت و دقیقه آزمون ادامه داد: “مردم کشور به هیچ وجه هویت کاربر خود را به م institutionsسسات نمی دهند. آموزش غیر مجاز بنابراین در آینده مورد سو ab استفاده قرار نمی گیرند.

رئیس پلیس FATA ناجا به عموم مردم توصیه کرد که در صورت فعالیت مجرمانه در فضای مجازی ، پرونده را به وب سایت پلیس FATA به آدرس www.cyberpolice.ir ارجاع دهند & nbsp؛ در اسرع وقت گزارش دادن

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا