اجتماعی

کشف بیش از ۲ تن موادمخدر در مرزهای جنوب شرق کشور

فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی از عدم موفقیت قاچاقچیان و کشف بیش از 2 تن مواد مخدر از ملوانان در پایگاه دریایی چابهار خبر داد.

به گزارش یومیر ، سردار در توضیح این خبر گفت: “احمدعلی گودرزی” گفت: ملوانان در استان سیستان و بلوچستان با انجام اقدامات اطلاعاتی گسترده ، ردپای فعالیت های یک باند بزرگ و قاچاق مواد مخدر در منطقه دریای عمانی را بدست آوردند و با تشدید اقدامات کنترلی محموله را کشف کردند . تریاک سنگین در دستور کار قرار گرفت.

رئیس پلیس جمهوری اسلامی ایران در ادامه گفت: پس از چندین شبانه روز کار اطلاعاتی هدفمند و برنامه ریزی دقیق عملیاتی ، مسیرهای احتمالی سوداگران مرگ و همچنین زمان برنامه ریزی شده برای حمل مواد مخدر به کشور شناسایی و چندین تیم عملیاتی و پوششی به منطقه اعزام شدند. و با اجرای برنامه کنترل و قرار دادن کمین های هدفمند موفق به شناسایی این محموله سنگین دارو شد.

وی افزود: سوداگران مرگ که قصد داشتند محموله مواد مخدر را با وسیله نقلیه به عمق کشور منتقل کنند هنگامی که توسط ماموران محاصره شده بودند قصد فرار داشتند که پس از صدور دستور توقف ، مأموران مطابق قانون استفاده از سلاح ، وسیله نقلیه را متوقف کردند. ” آنها شلیک می کنند و سرانجام پس از یک تعقیب و گریز طولانی ، قاچاقچیان خود را در نزدیکی این خودرو پیدا می کنند و وسیله نقلیه حامل مواد را ترک می کنند و از محل متواری می شوند.

سردار گودرزی با بیان اینکه شناسایی و دستگیری متهمان این پرونده در دستور کار است ، گفت: در این عملیات هوشمندانه و مقتدرانه با تلاش مرزبانان استان سیستان و بلوچستان 2 تن و 200 کیلوگرم داروی تریاک کشف و یک دستگاه تویوتا- خودروی هایلوکس نیز توقیف شد.

سرانجام ، رئیس مرزبانی ناجا بر این اراده جدی که مرزبانان جمهوری اسلامی ایران با قاچاقچیان مرگ و قاچاق مواد مخدر قاطعانه عمل کرده اند ، تأکید می کند: مواد مخدر برای زنان در جامعه تا زمان مرگشان دردسرساز خواهد بود.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا