حوادث

کشف محموله ۳ تنی موادمخدر در مرزهای جنوب شرق کشور

فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی از موفقیت مرزبانان استان سیستان و بلوچستان در کشف بار سنگین 3 تن مواد مخدر توسط مرزبانان در هنگ مرزی خبر داد.

به گزارش یومیر سردار با اشاره به موفقیت مرزبانان در جنوب شرق کشور در کشف محموله 3 تنی مواد مخدر ، احمد علی گودرزی گفت: برای کنترل و حفظ مرزها و برخورد قاطع با هر نوع قاچاق مواد مخدر در امتداد نوار مرزی ، مرزبانان در استان سیستان و بلوچستان بزرگترین قاچاقچیان مواد مخدر در مرز تاسوکی در شهرستان زابل مطلع شدند و موضوع را با برنامه ریزی دقیق عملیاتی و تشدید اقدامات کنترل در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: با اجرای اقدامات اطلاعاتی گسترده ، مسیرهای احتمالی برای قاچاق قاچاق و همچنین زمان برنامه ریزی شده برای حمل محموله های مواد مخدر به اعماق کشور تعیین و مرزبانان شجاع هنگ مرزی زابل در قالب چندین پوشش و تیمهای عملیاتی منطقه را بازداشت کردند. “آنها با راهنمایی عملیاتی و پشتیبانی اطلاعاتی از مرزبانان استان توانستند محموله دارو را تشخیص دهند.

فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی گفت: مرزبانان با کشف 3 تن و 5 کیلوگرم تریاک به همراه 10 قبضه اسلحه و مهمات همراه موفق به پاکسازی منطقه شدند.

به گزارش پایگاه خبری پلیس ، سردار گودرزی در نهایت با تمجید از همکاری سایر نهادهای اطلاعاتی و امنیتی و حمایت مداوم مرزبانان: شناسایی و دستگیری متهمان پرونده در دستور کار مرزبانان قرار گرفت.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا