اجتماعی

دلیل صدای شلیک تیر در جنوب تهران

هفتمین رئیس پلیس پیشگیری در تهران بزرگ از دستگیری یک فروشنده موادمخدر که سعی در فرار از مأمورانی مانند فیلم های هالیوود با تیراندازی به پلیس داشت ، خبر داد.

به گزارش یومیر سرهنگ دوست علی جلیلیان در مورد دلیل شلیک چندین شلیک در جنوب تهران گفت: 160 اداره امور مالیاتی تحت گشت پلیس متوجه رفتار مشکوک یک مرد 35 ساله در کنار یک اتومبیل نیسان ماکسیما ایستاده و در حال قدم زدن است. به ماشین برای بررسی موضوع آنها نزدیک شدند ، اما مرد به محض دیدن مأمورین وارد ماشین ماکسیما شد و از صحنه فرار کرد.

وی با بیان اینکه با فرار متهم ، تعقیب و گریز بین او و مأموران آغاز شد و افزود: این فرد با انجام زیگزاگها و حرکات خطرناک رانندگی ، سعی در فرار از مأموران داشت ، به طوری که در طی این تعقیب با هفت دستگاه خودرو فرار کرد. مسافری که در خیابان حرکت می کرد یا در کنار جاده متوقف می شود برخورد کرد و به آنها خسارت وارد کرد.

جلیلیان گفت که تعقیب و گریز بین پلیس و متهم ادامه دارد. وی گفت: “دقایقی بعد ، متهم که در ترافیک متوقف شده بود ، از ماشین خود خارج شد و سعی داشت با پای پیاده از مأموران فرار کند ، جایی که مأموران از قانون استخدام پیروی کردند.” تیرانداز و دستور توقف چندین شلیک به هوا شلیک کرد ، اما متهمین همچنان فرار کردند و بسته های کوچکی از مواد مخدر را به داخل آب انداختند.

هفتمین رئیس پلیس پیشگیری در تهران بزرگ اظهار داشت: مأموران سرانجام با هدف قرار دادن متهم وی را متوقف و دستگیر کردند. وی اظهار داشت: متهم با حضور کمکها به نزدیکترین مرکز پزشکی منتقل شد و پس از انتقال متهم به خزانه دولت ، تحقیقات پلیس ادامه خواهد یافت. اما آنچه تاکنون ثبت شده است این است که او یک فروشنده مواد مخدر بود و به همین دلیل فرار کرد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا