حوادث

پایان سرقت‌های خشن از زنان در غرب تهران

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری عامل سرقت شدید طلا و جواهرات از زنان در غرب تهران خبر داد.

به گزارش یومیر ، سرهنگ جلیل مقفاهی در حاشیه دستگیری این افراد گفت: بود اواخر شهریور امسال بود که زنی به کلانتری شهر زیبا مراجعه کرد و اعلام کرد که در حال رانندگی در خیابان است که یک پژو 206 خودرو با دو سرنشین ناگهان متوقف شد. آنها پس از پیاده شدن از خودرو ، زن را با گاز اشک آور تهدید کردند و با سرقت دستبند وی از محل متواری شدند.

او گفت که چندین شکایت مشابه در پلیس در همان مناطق ثبت شده است. پژو 206 سرقت شد بر اساس این اطلاعات و ثبت گزارش های مشابه ، گشت های هدفمند برای شناسایی و دستگیری سارقان در این منطقه آغاز شد و در نهایت ماموران گشت پلیس موفق به شناسایی خودروی سارقان شدند.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ ادامه داد: با شناسایی خودروی سارقان ، طرح بازداشت به اجرا درآمد و در حالی که راننده و سرنشین پژو توسط ماموران محاصره شده بودند ، اقدام به فرار کردند و بی توجهی پلیس از رانندگی در شرایط سرسام آور جلوگیری کرد. سرعت. پاداش می دادند. در همین ارتباط عملیات تعقیب و گریز آغاز شد و پس از حدود 30 دقیقه تعقیب ، مأموران چندین تیر شلیک کردند. پس از فرار جنایتکاران ، مطابق قانون استفاده از سلاح ، مأموران با تیراندازی به لاستیک خودرو ، خودرو را متوقف کرده ، یکی از متهمان را دستگیر و به مقر پلیس منتقل کردند.

اوقاف با بیان اینکه دو سارق دیگر متواری شده اند گفت: با انتقال متهم به کلانتری به جرم خود اعتراف کرد. تا کنون 11 زن از دست رفته به کلانتری مراجعه کرده و شکایات خود را در مورد این افراد ثبت کرده اند.

به گفته وی ، تحقیقات برای دستگیری دو همدست دیگر سارق دستگیر شده و همچنین سارقان طلا و جواهرات سرقت شده ادامه دارد و متهم دستگیر شده برای ادامه تحقیقات به دادسرا فرستاده شده است.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا