اجتماعی

دستگیری مرد زنانه پوش با ۲۰۰ فقره سرقت

مردی به جرم سرقت حداقل 200 دستگاه خودرو در لباس زنانه دستگیر شد.

به گزارش یومیر ، چندی پیش و در پی اعلام چندین فقره سرقت خودرو در منطقه مهرآباد جنوبی ، تیمی از مأموران پلیس مهرآباد موضوع را در دستور کار خود قرار دادند و در اولین گام یک تحقیق میدانی درباره سرقت ها انجام دادند. .

نتایج تحقیقات پلیس نشان داد که چهار سرنشین یک اتومبیل از جمله سه مرد و یک زن به سرقت رفته و ابتدا دزد را از ماشین بیرون آورده و با نشان دادن یک ماشین تجهیزات همدست دیگر خود را در داخل سرقت کردند. و به سرعت از صحنه فرار کرد. در همین راستا تعداد گشت های پلیس در این منطقه افزایش یافته است.

تحقیقات تا چند روز پیش ادامه یافت که مأمورین خودرو سارقان را شناسایی و آنها را تحت نظارت نامحسوس قرار دادند. در طی آن ، آنها دیدند که سه مرد و یک زن در ماشین هستند و زن که چادری پوشیده بود و تمام صورتش را پوشانده بود ، با بیرون آمدن از ماشین شروع به بیرون آمدن از ماشین کرد و در نهایت ماشین دیگری را گرفت. همدست او نشان داد.

به محض مشاهده مأموران ، آنها برای دستگیری این افراد قدم برداشتند و بنابراین تعقیب و گریز بین دزد زن و مأموران آغاز شد. سه مرد دیگر با خودروی پراید از صحنه فرار کردند. مأمورین به شکار زن دزد ادامه دادند و او همچنان با قدرت بدنی زیادی فرار کرد تا اینکه سرانجام توسط ماموران دستگیر شد و از همین جا مشخص شد که او زن نیست و فقط لباس زنانه می پوشید. .

زن متهم به کلانتری منتقل شد و در آنجا مورد بازجویی قرار گرفت. او 32 ساله در اعترافات خود به مأموران گفت: “من سعی کردم با پوشیدن لباس زنانه شهروندان و پلیس را فریب دهم.” وی همچنین اعتراف کرد که در دو ماه گذشته 200 قطعه خودرو را سرقت کرد و گفت که آنها را با همدستی سه پناهنده مرتکب شده است.

به گفته این سارق دستگیرشده ، وی در طول سرقت ها وظیفه داشت اتومبیل هایی با امنیت کمتر و یا درهای باز و پنجره ها را با لباس زنانه شناسایی کند و با نشان دادن خودرو ، همدستانش برای مداخله برای سرقت کالاهای داخل اقدام کنند.

مرکز اطلاع رسانی پلیس پیشگیری بزرگ تهران با تایید این خبر ، اعلام کرد که این سارقان حداقل 10 تا 15 سرقت در شب مرتکب شده اند. همچنین یک دادخواست علیه دزد زن تشکیل شد و او برای ادامه تحقیقات به دادسرا فرستاده شد. تحقیقات برای دستگیری سه پناهنده در حال انجام است.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا