حوادث

دستگیری سارقان پل‌های عابرپیاده در تهران

روز جمعه پلیس با تجهیزات ضد شورش به تظاهرات معترضین حمله کرد و صدها نفر از معترضین را با کامیون از منطقه دور کرد.

به گزارش یومیر چندی پیش و در پی وقوع چندین فقره سرقت از اجزای پل عابر پیاده در منطقه 21 شهرداری تهران ، پرونده ای با تصمیم دادگاه به پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ ارجاع شد و موضوع در دستور کار مأموران قرار گرفت.

کارآگاهان در مرحله اول تحقیقات دریافتند که سارقان پل های عابر پیاده شهرداری را با تریلی که در تاریکی شب و در مناطق کم ترافیک مرتکب شده بودند ، سرقت کرده و بارگذاری کرده بودند.

با این حال ، تحقیقات نتیجه به دست آورد و مأموران توانستند صاحب تریلر را كه شخص مشخص بود شناسایی كنند و پس از اخذ مجوز از قاضی ، فرد را دستگیر و به كلانتری منتقل كردند.

وی پس از انتقال متهم به مقر پلیس ، از وی سؤال شد كه در آن به 20 شخصیت برای سرقت اموال دولتی مانند مؤلفه های پل عابر پیاده با همکاری یكی از دوستان اشاره كرد. متهمان به مأموران گفتند: “با شناسایی پل های عابر پیاده در دست ساخت و استفاده از تاریکی شب ، سخت افزار را به سرقت بردیم و بعد از سرقت 600 میلیون ریال تمام ملک را به دو قاطر در جنوب تهران فروختیم.”

پس از بدست آوردن این اطلاعات ، همدستان این شخص و دو قاطر در سه عملیات جداگانه در شهرقدس و جنوب تهران دستگیر شدند.

با تأیید این خبر ، مرکز اطلاع رسانی پلیس پایتخت اعلام کرد که پرونده ای برای هر چهار متهم تشکیل شده است و برای ادامه تحقیقات به دادسرا فرستاده شده اند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا