ورزشی

کامرانی فر: هیات رئیسه درباره اسکوچیچ تصمیم می‌گیرد/ بازیکنان از کارشان پشیمان می‌شوند

دبیرکل فدراسیون فوتبال می گوید با وجود نظر کمیته فنی در خصوص محرومیت دراگان اسکوچیچ، تصمیم نهایی برای ماندن یا رفتن این سرمربی با هیئت مدیره فدراسیون فوتبال است.

به گزارش یومیر، حسن کامرانی فر پس از تکمیل مراحل ثبت نام برای شرکت در انتخابات فدراسیون فوتبال گفت: بیش از 10 نفر در قسمت ریاست ثبت نام کردند. بیش از 10 لیدر باشگاه در بخش مدیر عامل ثبت شده است. بلافاصله در خدمت مسئولین کمیته نامزدی اولیه بودیم. کلیه پرونده ها به این کمیته ارسال می شود و صلاحیت اعضایی که ثبت نام کرده اند بررسی می شود. این عزیزان 21 روز فرصت دارند نسبت به انجام اقدامات لازم اقدام کنند و طی 21 روز تاییدیه ها صادر خواهد شد.

وی ادامه داد: کل فرآیند انتخابات توسط کمیته بدوی انجام می شود. همه چیز از سوی این عزیزان اعلام شده و ما مجری تصمیمات این کمیته هستیم. اکنون اعضای کمیته مقدماتی در حال تشکیل جلسه هستند. تعدادی از افراد به موقع حاضر شدند. شاید برخی از مدارک آنها ناقص است و کمیته از افرادی که مدارک آنها ناقص است می خواهد که پرونده خود را تکمیل کنند.

دبیرکل این فدراسیون با اشاره به حضور دیرهنگام مددی مدیرعامل سابق استقلال برای حضور در انتخابات گفت: مددی ساعتی بعد از مهلت قانونی به لیگ آمد و ما مودبانه او را به دفتر مدیریت صدا زدیم اما گزارش نداد. ما به آنها احترام گذاشتیم و ضمن عذرخواهی آنها ثبت نام نکردند.

وی درباره محرومیت دراگان اسکوچیچ در کمیته فنی گفت: این یک فاز است. هرچند ای کاش کمیته فنی گزارش خود را به فدراسیون فوتبال می داد. در مورد سرمربی تیم ملی هم تنها جایگاهی که دارم این است که نیاز به تصمیم هیات مدیره فدراسیون فوتبال دارد و هیات مدیره تنها مرجعی است که می تواند تصمیم بگیرد و نظر بدهد. نظر كميته فني به هيئت مديره تقديم و نظر نهايي پس از اين مورد اعلام خواهد شد.

کامرانیفر در پاسخ به احتمال همکاری انجمن با اسکوچیچ در جام جهانی گفت: اعضای محترم هیئت مدیره جزو افرادی هستند که نظر دارند و نظر خود را اعلام می کنند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا هیات رئیسه با اسکوچیچ جلسه ای خواهد داشت، گفت: فدراسیون فوتبال و هیات رئیسه نیز به صحبت های اسکوچیچ گوش می دهند و به زودی جلساتی برگزار می شود.

دبیر کل این لیگ درباره انتشار پیام هایی در صفحات مجازی بازیکنان تیم ملی درباره سرمربی تیم ملی گفت: فکر می کنم همان بازیکنانی که درباره سرمربی تیم ملی صحبت کردند و مطلب گذاشتند در آینده از کار خود پشیمان شوند. . بازیکنان باید اجازه دهند فدراسیون فوتبال در چنین مواردی تصمیم بگیرد. کار بازیکنان خوب نبود. بازیکنان باید کنار هم باشند. هرکسی که از سمت فدراسیون فوتبال انتخاب می شود یا می شود باید مورد حمایت بازیکنان قرار بگیرد. جام جهانی 2006 تجربه خوبی برای ما نبود و عدم همدلی در این مقطع به تیم های مقابل کمک می کند. رمز موفقیت همدلی است و امیدوارم این موضوع به زودی حل شود.

وی در خصوص انصراف مجدی از انتخابات و بازگشت وی به عرصه انتخابات گفت: چند روزی است که درگیر برنامه های انتخاباتی و انجام کارهای انتخاباتی هستم. سرم شلوغ بود که نمیتونستم نظر بدم فدراسیون فوتبال نظرات خود را اعلام کرده است و من نظر خاصی در این مورد ندارم.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا