ورزشی

فنونی‌زاده: دلم به صعود تیم ملی روشن نیست/ گلایه اسکوچیچ؟ به او بگویید خداحافظ!

مرتضی فنونی زاده در مورد بازی دوستانه تیم ملی فوتبال ایران و سوریه گفت: فکر نمی کنم این بازی بتواند کمک زیادی به تیم ملی کند اما از آنجایی که مدتهاست به دلیل شیوع تاج از مسابقات رسمی یا دوستانه دور هستیم ، این برای تیم ملی خوب است. یعنی بازی سوریه کمک زیادی به تیم ما می کند ، نه به این دلیل که آنها تیم دوم رده بندی آسیا هستند. اگر می خواهیم در بازی های مقدماتی قدرتمند باشیم ، باید بازی کنیم با تیم های قوی تر

وی گفت: “من فکر می کنم کامبوج و ویتنام تیم های سبکی هستند و بعید به نظر می رسد در برابر آنها مشکلی داشته باشیم ، اما ما با عراق و بحرین کار سختی داریم.” عراق یک تیم مشخص است و فوتبال آن مانند ما است. با این حال ، من بسیار امیدوار خواهم بود ، به تیم ملی 20٪ صعود می دهم. من خیلی صریح نیستم که تیم صعود کند. اگر به جام جهانی نرسیم ، فوتبال ما در خوش بینانه ترین حالت 30 درصد سقوط خواهد کرد ، امیدوارم بیش از این نباشد. فقط به خاطر هواداران ، کاش می توانستیم با تلاش بازیکنان به مرحله بعد برویم.

این پیشکسوت فوتبال ایران درباره از دست دادن میزبانی تیم فوتبال گفت: باخت میزبان رهاورد افرادی هستند که فدراسیون را هدایت می کنند. آیا واقعاً بحرین از ایران امن تر است؟ این س questionsالات طبیعی است که وقتی سیاستمداران مدیریت فوتبال را به دست می گیرند ، به وجود می آید. افرادی مانند علی کریمی و علی دایی حق دارند در راس فدراسیون باشند زیرا در دنیا شناخته شده اند. من نمی دانم چه قولی به مدیران فوتبال استان داده شده است كه آنها به كریمی رأی نخواهند داد. شاید بنده عزیزم آدم خوبی باشد اما مهم این است که فوتبال نیست و آن.

فنونی زاده با بیان اینکه اسکوچیچ از امکانات تیم ملی راضی نیست ، تأکید کرد: اسکوچیچ شکایت دارد؟ اگر من مسئول این پرونده بودم ، از او خداحافظی می کردم. او افتخار می کند که برای تیم ملی ایران کار کرده و CV خود را تقویت کرده است. اگر تیم صعود کند ، برای او بهتر خواهد بود ، در غیر این صورت ، حقوق خود را می گیرد ، تیم دیگری پیدا می کند. آنها برای ملت ایران مهم هستند. وضعیت معیشتی و اقتصادی کشور چندان خوشایند نیست و اگر تیم به جام جهانی نرسد ، خوشبختی 70-80 میلیون نفر از بین می رود.

258 41

دکمه بازگشت به بالا