عمومی

چرا اسکوچیچ بازی تدارکاتی نمی‌خواهد؟

در آستانه مرحله نهایی جام جهانی 2022 قطر ، اسکوچیچ نمی خواهد دوباره یک بازی تدارکاتی انجام دهد ، اما این س arال پیش می آید که چرا اسکوچیچ دوباره مسابقات تدارکاتی را متوقف کرده است؟

به گزارش یومیر ، این روزنامه ورزش ایران وی نوشت: “به تشخیص دراگان اسکوچیچ ، تیم ملی در مقدماتی جام جهانی بدون هیچ آمادگی با تیم های عراق و سوریه بازی می کند.” تیم ملی ایران در مرحله مقدماتی جام جهانی به ترتیب در تاریخ 11 و 16 سپتامبر به مصاف سوریه و عراق می رود و باید هر شش امتیاز این تورنمنت را بدست آورد تا بتواند با قدرت شروع کند و از وقایع دور قبل جلوگیری کند.

سرمربی تیم ملی نیازهای خود را برای این دیدارها به فدراسیون فوتبال اعلام کرده است اما قبل از این اردو خبری از یک بازی تدارکاتی و دوستانه نیست. به گفته مجتبی خورشیدی ، سرپرست تیم ملی فوتبال ، عزیزیه خادم پس از بیان خواسته های اسکوچیچ ، از تمام برنامه ها و اردوهای برنامه ریزی شده توسط کادر فنی ، از جمله تدارکات ، اردو و بازیهای دوستانه ، برای حضور قوی تیم ملی در مسابقات مرحله نهایی انتخاب جام جهانی طبق برنامه انجام می شود. با این حال ، او اعلام کرده است که تیم ملی قبل از این دو مسابقه هیچ آمادگی برای بازی نخواهد داشت که طبق اظهارات وی به نظر می رسد اسکوچیچ درخواست یک بازی دوستانه را نداشته است.

اسکوچیچ قبلاً از بازی در مرحله مقدماتی تیم ملی برای مقدماتی جام جهانی قبلی خودداری کرده بود. او فکر می کرد به این ترتیب برنامه های تاکتیکی تیمش را برای حریف فاش نمی کند. اکنون ، در آستانه مرحله نهایی جام جهانی 2022 قطر ، اسکوچیچ نمی خواهد دوباره یک جلسه تدارکاتی برگزار کند ، اما این س arال پیش می آید که چرا اسکوچیچ دوباره بازیهای تدارکاتی را متوقف کرده است؟

دلیل اصلی عدم بازی تدارکاتی را باید در عدم قطعیت برنامه تیم ملی جستجو کرد. در واقع AFC هنوز نحوه برگزاری منظم یا متمرکز مسابقات را اعلام نکرده است. از طرفی مشخص نیست میزبان ایران علیه سوریه مورد تایید قرار می گیرد یا خیر! از سوی دیگر ، به دلیل مشغله زیاد فیفا ، زمان زیادی برای شرکت لژیونرها در تمرینات تیم ملی باقی نمانده است. چون قرار است تیم ملی در 2 سپتامبر به مصاف سوریه برود و لژیونرها سه روز قبل از آن تاریخ وارد تهران می شوند. در حال حاضر حدود 20 بازیکن تیم ملی لژیونر هستند.

با توجه به این وضعیت ، ممکن است برنامه تیم ملی در تهران در روزهای آینده تغییر کند و اسکوچیچ نیز از برگزاری بازی تدارکاتی خودداری کند.

با این حال ، او بازیکنان لیگ برتر را به مدت 5 روز به مینی کمپ دعوت کرده است ، که تنها تعداد کمی از آنها در اردوگاه باقی مانده و یک بازی درون اردو انجام می دهند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا