ورزشی

تصویب حذف گل‌زده در صعود و سقوط تیم‌ها/ ایران در لبنان مقابل تیم ملی این کشور قرار می‌گیرد

دبیرکل فدراسیون اعلام کرد که تیم ملی ایران با ایمیل ارسالی به فدراسیون در لبنان به مصاف تیم ملی لبنان خواهد رفت.

به گزارش یومیر، حسن کامرانی فر پس از پایان جلسه هیئت مدیره انجمن اظهار کرد: یکی از مواردی که در این جلسه به تصویب رسید حذف اهداف در همه رده ها بود. رتبه ها به صورت مساوی و چهره به چهره محاسبه می شود و جزئیات به زودی منتشر خواهد شد.

وی درباره این دستیار ویدئویی گفت: اکنون سیستم کامل دستیار تصویری داریم و به زودی آموزش داوران را آغاز خواهیم کرد. اعضای هیئت مدیره مصمم هستند تا در اسرع وقت برنامه ریزی لازم را برای کمک به داور ویدئو انجام دهند. علاوه بر بازی های تیم ملی در دیدارهای خانگی، پس از آموزش داوران آن را اجرا خواهیم کرد.

کامرانی فر در رابطه با شایعاتی مبنی بر فسخ قرارداد با شرکت واردکننده کمک قاضی ویدئویی گفت: ما روی این شرکت کارهای زیادی انجام داده بودیم و قبل از تصمیم گیری درخواست کردیم. یکسری مسائل وجود دارد که به نظر ما صحت ندارد و دو نفری که این سیستم را معرفی کردند مجوز داشتند. ما در کار حساب شده خود جلو رفته ایم اما ادامه همکاری با این شرکت در آینده مشخص خواهد شد.

دبیرکل فدراسیون فوتبال درباره شرایط میزبانی لبنان از ایران گفت: امروز با ایمیلی که برای ما ارسال شد، مقرر شد تیم ملی لبنان به مصاف تیم ملی این کشور برود. حضور تماشاگران در این دیدار بستگی به پروتکل ها و شرایط کشور میزبان دارد. آن تیم مهمان نمی تواند در این مورد اظهار نظر کند و همه چیز بر عهده تیم میزبان است. البته برای لیگ و تیم ملی هم فرقی نمی کند و قرار است با تمام وجود بازی کند.

او درباره صحبت از داوری ناسالم فوتبال ایران گفت: در سلامت و صداقت داوران فوتبال شکی ندارم. من یکی از داوران هستم و می دانم که چگونه سعی می کنند کار خود را انجام دهند. آنها در سلامت کامل کار می کنند، اما باید سعی کنند تمام توانایی های خود را نشان دهند و کمتر اشتباه کنند.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا