عمومی

انتخابات هیات فوتبال،شایعات عجیب و دودی که از سر ما بلند می‌شود!

با نزدیک شدن به انتخابات هیئت فوتبال تهران ، شایعاتی در پشت شایعات در حال پخش است. دیشب با یکی از دوستانم بودم که تلفن همراهش زنگ خورد. ظاهراً این یک تماس از هیئت فوتبال بود. این را می توان از نوع مکالمات و دیالوگ های رد و بدل فهمید. افراد عجیبی در این مجموعه حضور داشتند ، او گفت چیزهای عجیب و غریب است ، او گفت که به دو تیم برتر رده بندی از تهران پیشنهاد شده است که درصدی از پولی که باید برای هیئت فوتبال پرداخت کنند را پرداخت نکنند و به جای کاندیدای آنها. به نام ری. دادن!

برای من کمی عجیب بود. برای روشن شدن ، دود از سر من بلند شد. چرا آنها باید این دوست ما را صدا کنند ، چنین اطلاعاتی بدهند و در مورد این پیشنهادات عجیب صحبت کنند؟ کمیته فوتبال تهران سالهاست زخمهای زیادی متحمل شده است. سالهاست که او شادی زیادی را در خود مشاهده نکرده است و سالهاست که صدای معترضین کسانی که سفر کرده اند به جایی نرسیده است.به ویژه فوتبال پایه ، مدارس فوتبال و غیره هیئت فوتبال تهران سابقه دردناک دارد.

من این چند سطر را نوشتم تا شاید کسانی که به آن آویزان هستند ، کسانی که مسئول هستند و کسانی که اخبار را تماشا می کنند ، درگیر شوند. امیدوارم همه چیز به اندازه شایعه باشد و اتفاق مشابهی رخ نداده باشد ، اما در آستانه هر انتخابات ، گمانه زنی هایی وجود دارد که حاشیه ها تحریک می شوند و نامزد می تواند کاری را برای از بین بردن رقابت انجام دهد.

هیئت فوتبال می خواهد کسی مدیر شود ، همه بی عدالتی ها را ریشه کن کند و خون تازه را به رگ های خشک این جدول تزریق کند. پزشکان و مهندسان سالها همه آنچه را که دارند در جیب خود قرار داده اند و آنچه برای اعضای جماعت خوب است شخصی را انتخاب کنند که تمام دغدغه های بازیکنان فوتبال را درک کند ، خودش را با تمام وجود در صدر انتقاد قرار می دهد و به ارمغان می آورد. هیئت فوتبال به جای مناسب خود

251 251

دکمه بازگشت به بالا