ورزشی

در انتخابات فدراسیون فوتبال برخی‌ها نگران از دست رفتن بازوبند کاپیتانی خود بودند

به گزارش شفاف ، خدای عزیزپیشکسوت فوتبال کشورمان در حاشیه مراسم اختتامیه فیلم های ورزشی و اینکه تا چه حد چنین رویدادهایی می تواند به فوتبال و فرهنگ پرچم کشورمان کمک کند ، گفت: “من فکر نمی کنم چنین مراسمی به فوتبال ایران کمک کند.” در فوتبال ما چیزی به نام فرهنگ هواداری وجود ندارد و فکر نمی کنم برگزاری کنفرانس باعث تغییر فرهنگ طرفدار فوتبال ایران شود.

عزیزی در پاسخ به اینکه میزبان جام جهانی و مقدماتی جام ملت های آسیا را می توان از کشورمان گرفت گفت: کم کم همه چیز را از فوتبال ایران می گیرند ، نگران نباشید.

شاید اگر بعضی از آنها به نامزد غیر فوتبالی رای نمی دادند ، کاپیتانی خود را از دست می دادند.

بازیکن سابق تیم ملی کشورمان در مورد انتخاب اتحادیه فوتبال و رای کاپیتان کشور به مصطفی آجورلو گفت: از قبل همه چیز درباره انتخابات اتحادیه فوتبال شناخته شده بود. من نامی نمی برم ، اما برای مردم فوتبال یا بازیکنان فوتبال متاسفم. وقتی بازیکنان فوتبال به بازیکنان غیر فوتبال رأی می دهند چه انتظار دیگری می توان از بازیکنان غیر فوتبال داشت؟ من فکر می کنم این افراد به دلیل موقعیت خود رأی می دهند نه به خاطر فوتبال ایران. شاید اگر به نامزدی رأی ندهند ، دستبند کاپیتانی را از آنها بگیرند و موقعیت آنها تهدید شود. در هر صورت ، چنین افرادی نگران وضعیت خود بودند و من فکر می کنم آنها افراد کوچکی هستند.

آنها اساسنامه اتحادیه فوتبال را به گونه ای تنظیم کردند که فوتبالیست ها حق رای ندارند

وی افزود که فرم رای گیری اتحادیه فوتبال اشتباه است. آقایان همه اینها را جمع کردند و قانون اساسی را به گونه ای نوشتند که بازیکنان غیر فوتبالی بتوانند رأی دهند. وقتی غیر فوتبالیست ها حق رأی داشته باشند مطمئناً به علی کریمی رأی نخواهند داد. بازیکن غیر فوتبالی به بازیکن غیر فوتبالی یا کسی که منافع آنها را تضمین می کند رای می دهد. اگر قرار است فوتبال ملاک باشد ، باید اساسنامه اتحادیه فوتبال تغییر کند تا مردم فوتبال بتوانند رأی دهند. رهبران هیئت های فوتبال استان ها با رای دادن چه چیزی می فهمند؟ روسای هیئت های استانی در رابطه با یکدیگر روی صندلی ریاست می نشینند و با همان شرایط رأی می دهند. البته چنین افرادی نگران فوتبال نیستند و فوتبال برای آنها مهم نیست زیرا آنها چند ساله هستند و سپس در خانه خود می خوابند.

از آنجا که فوتبالیست ها به کریمی رای ندادند ، هیچ شکایتی از طرف غیر فوتبالیست ها وجود ندارد

عزیزی ادامه داد: ما نمی توانیم از غیر فوتبالیست ها شکایت کنیم زیرا خود فوتبالیست ها به علی کریمی رای ندادند. این بازیکن غیر فوتبالی همچنین می فهمد که نباید به شخصی مانند کریمی رأی دهد وقتی می بیند فوتبالیستی به یک بازیکن غیر فوتبالی رأی می دهد.

ما سخت تلاش می کنیم تا به قهرمانی جهان برسیم

بازیکن سابق تیم ملی کشورمان درباره شرایط تیم ملی تحت هدایت دراگان اسکوچیچ گفت: صعود سخت به جام جهانی برای ما همیشه آسان تر بوده است. امیدوارم تیم ملی به جام جهانی صعود کند اما ما کار سختی داریم.

فیفا و AFC یک روز ما را گرفتار می کنند

وی در پاسخ به این سوال که آیا از نظر فنی مورد قبول اسکوچیچ است ، به خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان گفت: وقتی مربی تیم ملی بود ، در مورد او چه حرفی داریم؟ چرا اصلاً چنین سوالاتی از ما می پرسید؟ آیا نظر ما مهم است؟ نظرات افرادی مثل من مهم نیست ، زیرا فوتبال ما پر از افراد غیر فوتبالی است. رهبران و رهبران فوتبال ایران غیر فوتبالی هستند. بنابراین نظر ما اهمیتی ندارد. فیفا و AFC روز به روز همه چیز را از فوتبال ما می گیرند. یک روز آنها ما را می گیرند و می برند.

انتهای پیام /

دکمه بازگشت به بالا