فرهنگ و هنر

کارت واکسن در سینماهای مردمی فجر چک می‌شود؟

در حالی که معاون فنی مرکز محیط زیست و بهداشت حرفه ای وزارت بهداشت تاکید کرده است که بلیت فروشی جشنواره های فجر فقط برای واکسینه شدگان است اما فروش بلیت جشنواره فجر بدون درخواست کارت واکسن و سینماها انجام می شود. بگو هنوز در مورد این موضوع و نحوه ورود تماشاگران به سینما آموزش داده نشده است.

به گزارش یومیر، پیش فروش بلیت های چهلمین جشنواره فیلم فجر از صبح امروز پنجم دی ماه آغاز شد و پس از گذشت حدود هفت ساعت، بخش قابل توجهی از بلیت های این 22 فیلم در بخش رقابتی جشنواره (سودا سودا) قرار گرفت. “)”) در این بین فیلم هایی که تبلیغات بهتری نسبت به فیلم های معروف داشتند بیشتر مورد توجه قرار گرفته اند و برخی از سینماهای پرمخاطب با سرعت بیشتری بلیت خود را فروختند، اما حذف مجموعه بلیت فروشی باعث شده است که برخی فیلم ها و سینماها دارای یک مخاطب نسبتاً کمتر… در این مورد، اتفاق دیگری که برخی از مخاطبان یومیر به آن اشاره می کنند، تمدید روند خرید یک سری فیلم به صورت جداگانه به دلیل کندی اینترنت است.

در کنار این موارد نکته مهم این بود که وزارت بهداشت بر فروش بلیت به کسانی که کارت واکسن دارند تاکید کرد و گفته شد زیرساخت های فروش بلیت باید به سامانه «ایران من» متصل شود در حالی که وزارت بهداشت به عنوان مثال گایدنس همچنان سیستم هایی را در این زمینه مبادله می کند. نداده است و اگر در روزهای آینده اقدامات لازم برای اتصال به این سامانه ملی و بررسی وضعیت واکسیناسیون افرادی که بلیت خریده اند انجام شود، ستاد جشنواره باید در مورد نحوه حضور مخاطبان در سینماهای عمومی تصمیم گیری کند.

در این رابطه سعید خانی – مدیر پردیس سینمایی صبا مال – در گفت وگو با یومیر می گوید: ارائه کارت واکسن برای فروش بلیت در نظر گرفته نمی شود، هرچند تنها دو سوم ظرفیت سالن های عمومی و پروتکل ها رعایت می شود. ، اما تاکنون به اطلاع عموم مردم رسیده است و دریافت کارت واکسن به ما اعلام نشده است. بلیت فروشی البته تقریباً به پایان رسیده است و اگر قرار باشد اقدام شود، وزارت بهداشت می تواند نمایندگانی را در ایام جشنواره به سینماها بفرستد تا در تعامل بین ستاد جشنواره و سینماداران، ورود واکسینه شده را بررسی کنند.

وی درباره بلیت فروشی فیلم های جشنواره نیز گفت: با گذشت این چند ساعت، بلیت برخی از آثار تقریبا به طور کامل فروخته شده است و به طور کلی می توان گفت که به غیر از چند فیلم که فروش ضعیفی داشتند، تقریباً بقیه فیلم ها فیلم ها فروش بالایی و متوسط ​​دارند.» آنها داشتند.

خانی درباره حذف بلیت فروشی به صورت مخفیانه نیز گفت: واقعیت این است که فروش سریال بیشتر به نفع عکاس فیلم است، در حالی که تک فروشی بیشتر برای مخاطب محترم است، بنابراین مجبور نیستند برای فیلمی که بلیت نمی‌خرند بلیت بخرند. مانند، اما با توجه به مشکلاتی که ممکن است. ممکن است هنگام خرید چند بلیط جداگانه وجود داشته باشد، شاید بهتر بود در این زمینه احتیاط می شد.

وی افزود: علاوه بر اینها، اگر برای فیلم هایی که مخاطب دارند، سانس های فوق العاده در نظر گرفته شود، ممکن است شرایط بهتری به وجود بیاید. برای حمایت از برخی سینماها به نظر من حذف اکران فوق العاده از سینماهایی که مخاطب دارند کار درستی نیست و بهتر است اگر صاحب فیلم موافقت می کرد و عکاس فیلم می توانست، دفتر جشنواره اجازه می داد نمایش فیلم های سینمایی

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا