فرهنگ و هنر

جشنواره کن تحت تاثیر کرونا

در میان کسانی که در هفتاد و چهارمین جشنواره فیلم کن شرکت می کنند ، روزانه به طور متوسط ​​سه نفر تست مثبت می گیرند.

به گزارش یومیر ، که به Deadline استناد می کند ، از هزاران نفری که هر روز در جشنواره فیلم کن تست کرونا می دهند ، به طور متوسط ​​سه نفر تست مثبت می دهند که حداقل یکی از آنها در نیروهای امنیتی جشنواره است.

جشنواره فیلم کن که سال گذشته به دلیل شیوع ویروس کرونا لغو شد ، سرانجام با تدابیر ویژه برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا ، فصل جدید خود را در جنوب فرانسه آغاز کرد. یک تست تاج منفی در 48 ساعت گذشته ارائه دهید.

لزوم انجام تست تاجگذاری برای مهمانان کن در خارج از اتحادیه اروپا شامل انگلستان و ایالات متحده است ، اما ظاهراً با آزمایش تاجگذاری مثبت ، برخی از افراد روزانه و همه شرکت کنندگان آزمایش می شوند.

طبق قوانین فرانسه ، اگر آزمون انفرادی مثبت باشد ، وی باید 10 روز در قرنطینه بگذرد.

عکس ها و فیلم های منتشر شده از جشنواره فیلم کن نشان داد که تعداد زیادی از شرکت کنندگان ماسک ندارند ، به همین دلیل مدیر جشنواره ، تیزی فرمو بار دیگر تأکید کرد که همه باید هنگام تماشای فیلم از ماسک استفاده کنند.

از سوی دیگر ، تصاویری از “پیر لسکیور” ، رئیس جشنواره فیلم کن ، در حالی که شانه های خود را با برخی از مهمانان جشنواره می مالد و با پروتکل های بهداشتی مطابقت ندارد ، و “آدام درایور” بازیگر این فیلم منتشر شده است. فیلم “مورچه” که در افتتاحیه کن به نمایش درآمد. در پایان نمایش ، هنگام ایستادن و تشویق در تالار لومیر ، تماشاگران در اقدامی عجیب با کارگردان فیلم ، لوئیس کارکس ، ماسک خود را برداشتند و سیگار کشیدند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا