استان ها

پیش‌بینی ثبت‌نام بیش از ۱۰ هزار دانش‌آموز کلاس اولی در استان ایلام

یومیر / ایلام معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان ایلام گفت: مراحل ثبت نام بیش از 10 هزار دانش آموز کلاس اولی بصورت حضوری و غیر حضوری انجام می شود.

“مهرانگیز جلیلیان” در گفت وگو با یومیر ، با بیان اینکه پیش بینی می شود 10 هزار و 500 دانش آموز کلاس اولی در استان ایلام ثبت نام کنند ، افزود: 57 هزار و 200 دانش آموز در سال قبل تحصیل می کنند و پیش بینی سال تحصیلی جدید بیش از 58 هزار دانش آموز است. دانش آموزان دبستان

معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش استان ایلام افزود: ثبت نام کلاس های ابتدایی به دو صورت شخصی و غیرحضوری انجام می شود و ثبت نام شخصی مطابق با پروتکل های بهداشتی انجام می شود و والدین آنها می خواهند فرزند خود را به صورت غیرحضوری در کلاس اول ثبت نام کنند. آنها باید با هماهنگی رئیس مدرسه وارد سامانه “سیدا” شوند و ثبت نام کنند.

جلیلیان با بیان اینکه والدین باید در ثبت نام فرزندانشان در کلاس اول به منطقه جغرافیایی توجه کنند ، تأکید کرد: تا آنجا که ممکن است ، والدین باید دانش آموزان را در مدرسه نزدیک به خانه ثبت نام کنند.

وی به دستورالعمل ثبت نام در مدارس اشاره کرد و گفت: دانش آموزان جدید و کلاس اولی ها برای ورود به مدرسه باید در ارزیابی سلامت جسمی شرکت کنند و مدیران مدارس ابتدایی موظفند اطلاعات مربوط به دانش آموزان به ویژه کلاس اولی ها را در سیستم Sida ثبت کنند. در اسرع وقت. تا حد ممکن قبل از پایان ماه ژوئن. “

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا