بین الملل

توجه به ظرفیت‌های بالقوه استان ایلام در جذب دانشجو از عراق

به گزارش خبرنگار گروه استان های خبرگزاری آنا از ایلام ، هفدهمین جلسه هیات رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی ایلام در دانشگاه به ریاست محمدمهدی فداکار معاون توسعه و مدیریت منابع در دانشگاه برگزار شد. از دانشگاه آزاد اسلامی

رئیس توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد اسلامی در این جلسه گفت: همدلی و نگرش مسئولان استان ایلام برای حل مشکلات دانشگاه آزاد اسلامی ایلام منحصر به فرد است و استان ایلام دارای قابلیت های بالقوه ، در به ویژه در جذب دانشجو از عراق.

محمدمهدی فداکار گفت: اقدامات خوبی برای کاهش هزینه دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام و افزایش درآمد به ویژه در زمینه جذب دانشجو و درآمد غیر شهروندی انجام شده است.

وی با بیان اینکه امسال اقدامات بسیار خوبی برای افزایش حقوق و مزایای کارکنان و اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی انجام شده است ، افزود: دانشگاه آزاد اسلامی از دولت کمک نمی گیرد و اکثر درآمد دانشگاه بستگی به تحصیلات دانش آموزان دارد. “

حجت الاسلام والمسلمین الله نور کریمی تبار نماینده ولی فقیه استان ایلام نیز در این دیدار گفت: مردم این استان همیشه از انقلاب و نظام پیشتاز دفاع کرده و داشته اند. بالاترین میزان مشارکت در انتخابات. “

رهبری استان ایلام در راستای توسعه دانشگاه آزاد اسلامی گام برمی دارد

استاندار ایلام همچنین گفت: رهبری استان ایلام تمام اقدامات ممکن را برای کمک به توسعه دانشگاه آزاد اسلامی در ایلام انجام می دهد و صادقانه بگویم ، برنامه ها و پروژه هایی که دانشگاه آزاد اسلامی در ایلام ایلام پیگیری می کند ، نیاز مبرم به آموزش عالی و دانشگاهها باید در این راستا گام بردارند.

محمد نوذری با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام به دنبال فراگیری مهارت ، درآمدزایی و اشتغال پایدار است ، افزود: دولت 50 هکتار زمین را به دانشگاه آزاد اسلامی در ایلام واگذار کرده است و 150 هکتار دیگر نیز در حال واگذاری است. به

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام نیز توضیح داد: دانشگاه آزاد اسلامی ایلام به دنبال حل مشکل استان ایلام است و ظرفیت علمی و پژوهشی این دانشگاه بازوی قوی دستگاه های اجرایی است.

محمد میرزایی حیدری ادامه داد: در صورت راه اندازی پروژه تولید و بسته بندی آب آشامیدنی در ایوان ایوان ، علاوه بر ایجاد اشتغال و تولید 50 میلیون لیتر آب آشامیدنی بسته بندی شده ، درآمد قابل توجهی برای واحد ایلام ایجاد می شود.

وی تصریح کرد: مرز بین المللی مهران امن ترین و نزدیک ترین مرز ایران به عراق در اربعین است و در این راستا در صورت تکمیل و استقرار مهمانسرا و حرم مهران می توان سالانه به بیش از 142 هزار زائر حسینی خدمات رسانی کرد.

انتهای پیام / 4078/4062 /

دکمه بازگشت به بالا