اجتماعی

افزایش دوبرابری کلاس های تحویلی در استان مرکزی

یومیر / مرکزی استاندار مرکزی گفت: امسال میزان تأمین زیرساخت های كلاس یا متر مربع تقریباً دو برابر نسبت به سال گذشته افزایش یافته و امیدواریم این روند تداوم داشته باشد.

سید علی آقازاده روز پنجشنبه 13 نوامبر در مراسم افتتاح 15 پروژه نوسازی به طور همزمان در استان مرکزی گفت: “امروز ما در استان مرکزی شاهد افتتاح پروژه های خوب و از بین رفتن آجرها و کلاس های گل هستیم در حالی که ما پیش از این در بسیاری از کلاس ها شاهد حوادث ناامیدکننده ای به دلیل بخاری های غیر استاندارد بوده ایم.

وی افزود: با اقدامات انجام شده در استان و تأمین اعتبارات قابل توجه در سالهای اخیر ، کلاسهای درس با بخاری غیر استاندارد حذف شده و کلاسهای درس در استان مرکزی از نظر تجهیزات مجهزتر هستند برای سیستم گرمایشی

استاندار کل اظهار داشت: استان مرکزی در سال 1998 توانسته است در افزایش اعتبارات توسعه در بخش آموزش به رتبه عالی دست یابد. این موفقیت بزرگ با مشارکت دستگاه های مختلف از جمله سازمان ملی نوسازی و اداره کل استان مرکزی و افراد مختلف

وی گفت: امسال حجم تحویل کلاس یا زیربنای متر مربع نسبت به سال گذشته تقریباً دو برابر شده است و امیدواریم این روند ادامه داشته باشد.

استاندار مرکزی خاطرنشان کرد: حضور خیران یکی از م effectiveثرترین عوامل برای دستیابی به موفقیت و پیشرفت در امور خیریه است ، خیریه ها طی سه دهه گذشته هر ساله در استان وضعیت بهتری داشته و عواملی مانند رکود اقتصادی ، کاهش بازار ، دیرت مانع رسیدن خیریه ها به اهداف خود در این راستا شده است. امروز ، به دلیل وجود این موسسات خیریه و کمک آنها ، شاهد افزایش در اثربخشی عملیات غیرنظامی و آموزشی در استان مرکزی هستیم.

آقازاده افزود: افتتاح فضاهای آموزشی با استفاده از جدیدترین فناوری ها نقش موثری در رفع کمبودهای آموزشی دارد و امیدواریم با ایجاد این فضاها معلمان و دانش آموزان وظایف خود را بهتر انجام دهند.

بر اساس این گزارش ، مدرسه 30 کلاسه شهید سردار “قاسم سلیمانی” در این روز با حضور معاون وزیر عمرانی در اراک به بهره برداری رسید.

Pickaxe برای این پروژه در سال 1988 و در زمینی به مساحت پنج هزار و 465 متر مربع پایه گذاری شد و برای تجهیز و بهره برداری از آن ، 9 میلیارد تومان اعتبار ملی استفاده شده است.

به گزارش یومیر ، مدیرکل نوسازی ، توسعه و تجهیز مدرسه استان مرکزی نیز گفت: سال گذشته با حمایت مستقیم استاندار مرکزی و معاون وزیر آموزش و پرورش ، دستاوردهای مهم و بی نظیری در تاریخ نوسازی مدرسه به دست آمد ، به طوری که در شهید رجایی به سازمان نوسازی مدارس استان بالاترین رتبه در بین بخشهای نوسازی در سراسر کشور اعطا شد.

حسین محمدی گفت: سال گذشته تعداد کلاسهای خانقاه تقریباً کاهش یافت. 35٪ و در زمینه استاندارد سازی ، پروژه های آموزشی و پروژه های نیازمند استاندارد سازی در 6 سال گذشته از 83٪ به 23٪ کاهش یافته اند.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر هیچ مدرسه گل سنگی با بخاری نفتی در استان مرکزی وجود ندارد و سال گذشته همه مدارس شبانه روزی استان مرکزی به سیستم گرمایشی و سرمایشی استاندارد مجهز شدند

محمدی ادامه داد: در ابتدای امسال 99 پروژه در استان با 637 کلاس درس و 32 درصد پیشرفت فیزیکی نیمه تمام ماند و در برنامه ریزی و تأمین اعتبارات ملی و استانی تاکنون 35 پروژه با تقریبا 274 کلاس درس و 37 هزار متر مربع تکمیل شده است. ” زیرساخت ها مورد استفاده قرار گرفته است.

مدیرکل نوسازی ، توسعه و تجهیز مدارس استان مرکزی ادامه داد: امسال به طور متوسط ​​هر 10 روز یک پروژه و هر هفته 5 کلاس و به طور متوسط ​​یکصد و یک متر مربع در روز به فضای آموزش و پرورش استان اضافه می شود.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا