عمومی

اهدای ۱۲۰ هزار تبلت و موبایل به دانش‌آموزان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یومیر ،

به گفته وزارت آموزش و پرورش ، محسن حاجی میرزایی گفت: “ما از تمام توان وزارت آموزش و پرورش و سایر دستگاه ها ، وزارتخانه ها ، سازمان های عمومی ، بخش عمومی ، به ویژه موسسات پشتیبانی و موسسات خیریه و انجمن های عمومی استفاده خواهیم کرد تا تجهیزات هوشمند را به برنامه راهنما ارائه دهیم (برای هر تبلت یک دانش آموز و هر تبلت برای یک مدرسه ، یک کلاس) تا نقش حمایتی ما را بازی کند.

وی افزود: این روند با تمرکز بر نهادهای حمایتی ، موسسات خیریه ، انجمن های مردمی و اقشار مختلف مردم محقق خواهد شد و در عین حال سعی خواهیم کرد از تمام ظرفیت ها در بخش دولتی و بخش دولتی استفاده کنیم.

حاجی میرزایی گفت: به زودی سامانه هایی ثبت می شود که کلیه فعالیت های استانها را در این زمینه ثبت می کند و فرصتی برای کمک به خیرین و حمایت از م institutionsسسات و مردم از طریق این سامانه برای تقویت آموزش مجازی و دیجیتال از طریق ظرفیت خیرین و خیرین در قالب از مدارس ، شهرها “. ، استانی و ملی ثبت خواهد شد.

به دنبال شیوع ویروس کرونا و تعطیلی مدارس ، وزارت آموزش و پرورش شعار “آموزش تعطیل نیست” را در دستور کار قرار داد و از آن زمان به یادگیری در فضای مجازی و تلویزیون ادامه داده است. اما این مشکل از آنجا آغاز شد که 30 درصد دانش آموزان عادی و 40 درصد دانش آموزان با نیازهای ویژه ، به گفته مقامات آموزش و پرورش ، از دستگاه های هوشمند مانند تبلت و تلفن همراه محروم بودند.

علاوه بر برنامه های وزارت آموزش و پرورش ، بسیاری از مردم و معلمان در سراسر کشور تبلت ها و تلفن های هوشمند را به صورت جداگانه به دانش آموزان بی بضاعت در سراسر کشور اهدا کردند تا آنها بتوانند در دوره حساس شیوع کرونا از آموزش الکترونیکی بهره مند شوند.

دکمه بازگشت به بالا