ورزشی

پیام شیخ دیاباته به یحیی گل محمدی

شیخ دیابته مهاجم جدید پرسپولیس که به نظر می رسد این روزها به میادین بازگردد در تمرین تیم جدیدش مصدوم شد.

در این رابطه دکتر حقيرت پزشك پرسپوليس: متأسفانه شيخ ديابه در حين تمرين از ناحيه چهار سر ران دچار مصدوميت شد. از لحظه آسیب، اقدامات پزشکی لازم انجام شد و در نهایت معاینات تکمیلی و پاراکلینیکی صحت تشخیص را تایید کرد.

پزشک با تایید شدت مصدومیت شیخ دیابه اعلام کرد که او چند هفته ای از میادین دور خواهد بود.

جذب شیخ دیابته بعد از هفته چهارم لیگ برتر پرونده نقل و انتقالات تابستانی پرسپولیس را بست و خیال هواداران و یحیی گل محمدی را بابت خط حمله این تیم بسیار راحت کرد. شیخ نیز مانند یورگن لوکادیا مدت زیادی از تمرینات دور بود و به همین دلیل یحیی ترجیح داد روی او ریسک نکند و اجازه داد تا پس از رسیدن به فرم ایده آل، این مهاجم را در ترکیب اصلی تیمش قرار دهد.

در شرایطی که پس از هفته ششم و تعطیلی لیگ، سرمربی پرسپولیس نیز چند روزی به تیمش استراحت داد، شیخ دیابته تمرینات ویژه خود را زیر نظر مربیان پرسپولیس در ورزشگاه کاظمی ادامه داد تا با از سرگیری تمرینات اجازه حضور در کنار هم تیمی هایش را گرفت و لیست بازی را پیدا کرد، اما مصدومیت نابهنگام برنامه های او و یحیی گل محمدی را خراب کرد.

در همین رابطه شنیدیم که شیخ دیابته اخیراً با ناراحتی و شرم خطاب به یحیی گل محمدی گفت: می خواهم زودتر برگردم و به تیم کمک کنم، مربی! با این حال سرمربی پرسپولیس که مانند بقیه پرسپولیسی ها مجذوب اخلاق و اخلاق جنایتکار جدید فوتبال ایران شده است، به او اطمینان داده که نیازی به نگرانی ندارد. شنیدیم که یحیی گل محمدی از مهاجم آفریقایی تیمش خواسته که به هیچ چیز جز درمان کامل خود فکر نکند و با آمادگی خوب به تمرینات بازگردد. گل محمدی به گفته نزدیکانش از بسیاری از بازیکنان خارجی پرسپولیس به خصوص از نظر رفتاری و اخلاقی راضی است.

یورگن لوکادیا، شیخ دیاباته و گئورگی گلسیانی حرفه ای تر و مودب تر از دیگران هستند و توانسته اند در قلب مربیان و بازیکنان پرسپولیس جایگاهی به دست آورند. لوکادیا و گلسیانی در ترکیب اصلی پرسپولیس بازی می کنند و هر دو از تاثیرگذارترین بازیکنان این فصل در این تیم محسوب می شوند.

بیشتر بخوانید:

257 251

دکمه بازگشت به بالا