ورزشی

کاوه: محمدی به کارش ادامه می دهد/ دبیر اولین نفری است که پاسخگوی نتایج المپیک خواهد بود

وی با تأکید بر اینکه رئیس فدراسیون برخلاف برخی از دوستان ، اولین کسی است که مسئول نتایج المپیک است ، مدیر فنی تیم های ملی کشتی آزاد گفت: “جلسه دیروز خوب بود و محمدی با ادامه کار به عنوان سرمربی کار کنم. ”

در مصاحبه با یومیر ، محسن کاوه درباره حضور غلامرضا محمدی ، سرمربی تیم ملی کشتی آزاد ، در دیدار دیروز (چهارشنبه) با رئیس فدراسیون کشتی و اینکه آیا محمدی به عنوان سرمربی تیم ملی ادامه خواهد داد ، گفت؟ او سرمربی ما است و آنها به کار خود ادامه می دهند. برخی اغتشاشات رخ داده است و شاید برخی از دوستانم در وسط آتش باشند. ما ابتدا با رئیس فدراسیون و سپس با سرمربی تیم ملی صحبت کردیم. ان شاء الله ، ما با هم هستیم و باید برای روزهای آینده برنامه ریزی کنیم.

وی در پاسخ به این سؤال كه آیا رئیس جمهور فدراسیون از سرمربی كشور شکایت كرده است یا خیر ، گفت: “بله”. اما در مورد نحوه اجرای چرخه انتخاب اختلاف نظر وجود دارد. به نظر من اولین کسی که به تمام سوالات پاسخ می دهد رئیس فدراسیون است و همه چیز برای او اتفاق می افتد.

کاوه خاطرنشان کرد: ممکن است برخی از دوستان بگویند اگر ما در المپیک پیروز نشویم ، باید سرمربی تیم ملی پاسخگو باشد اما من می گویم اولین کسی که در این مورد پاسخگو است رئیس جمهور فدراسیون است زیرا همه عناصر فدراسیون تحت کنترل وی است. ” در عین حال ، من فکر می کنم می توانیم با چیزهایی که به جلو حرکت می کنند تعامل کنیم.

مدیر فنی تیم ملی کشتی آزاد گفت: “دیروز جلسه عالی بود و خوب بود که دبیر و محمدی کنار هم بنشینند.” به خواست خدا در روزهای آینده بهتر می شود. من فقط از یک گروه از دوستان می خواهم که بگذارند ما در صلح کار کنیم و خیلی زود قضاوت نکنیم. مطمئناً می توانیم در سایه صلح موفق شویم.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا سرمربی تیم ملی کشتی آزاد و فرنگی موافقت کرده است با رئیس چرخه انتخاب تیم ملی دیدار کند ، گفت: “آقای خود دبیر گفت: نگرانی اصلی آنها این است که عدالت در انتخاب اعضای تیم ملی انجام شود و آنها اعلام کردند که آن را تحلیل می کنند و نگرش مربیان و ما را جویا می شود. این تعدادی بند و یادداشت دارد به گونه ای که با جمع بندی و مشورت تیم فنی در نهایت می توان بهترین روش را اجرا کرد. من خوش بین هستم که هیچ اتفاق خاصی نخواهد افتاد و همه چیز به خوبی تمام می شود.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا